tomcatt
New member
update 11 maart
Kiekeboe
Aangezien ik weer een heel aantal nieuwe foto’s heb, zal ik deze dan maar opdienen voor jullie met een vleugje uitleg.
Ik had besloten om mijn gekke schetsen en plannetjes in de vuilbak te gooien
…
5seconden later had ik dus geen schetsen of plannetjes meer
Nu is er nog 1 plan in mijn hoofd, en dat is bovendien ook nog eens dynamisch en 3D :d
De plaat waar het moederbord aan bevestigd is, zal ook een geheime wand met zich mee krijgen. Hierdoor kunnen alle kabels lopen zoals SATA en 24ATX kabel … hiervoor heb ik al de nodige gaten geboord (vorige update)
Bovenaanzicht, ondertussen de plaatjes wat aangepast zodat het allemaal mooi past
Houtlijm heeft klemmen nodig!
Na de verdere opbouw terug de witte plexi delen ter hand genomen…
Op maat gezaagd en een lijn getrokken waar het zou moeten plooien
Een heatgun brengt al veel verandering
Het is redelijk moeilijk om plexi van de eerste keer heel juist te plooien, maar dat is toch best goed gelukt.
Alleen heb ik nu een spleetje van 1mm, en dat stoort mij wel – beetje letten op de details .. aangezien ik er later geen spijt van wil hebben.
Daar zagen we dan stilletjes een millimeter vanaf…
En het past !
Weer gedaan voor vandaag:
Tomcatt
Kiekeboe
Aangezien ik weer een heel aantal nieuwe foto’s heb, zal ik deze dan maar opdienen voor jullie met een vleugje uitleg.
Ik had besloten om mijn gekke schetsen en plannetjes in de vuilbak te gooien
…
5seconden later had ik dus geen schetsen of plannetjes meer
Nu is er nog 1 plan in mijn hoofd, en dat is bovendien ook nog eens dynamisch en 3D :d
De plaat waar het moederbord aan bevestigd is, zal ook een geheime wand met zich mee krijgen. Hierdoor kunnen alle kabels lopen zoals SATA en 24ATX kabel … hiervoor heb ik al de nodige gaten geboord (vorige update)
Bovenaanzicht, ondertussen de plaatjes wat aangepast zodat het allemaal mooi past
Houtlijm heeft klemmen nodig!
Na de verdere opbouw terug de witte plexi delen ter hand genomen…
Op maat gezaagd en een lijn getrokken waar het zou moeten plooien
Een heatgun brengt al veel verandering
Het is redelijk moeilijk om plexi van de eerste keer heel juist te plooien, maar dat is toch best goed gelukt.
Alleen heb ik nu een spleetje van 1mm, en dat stoort mij wel – beetje letten op de details .. aangezien ik er later geen spijt van wil hebben.
Daar zagen we dan stilletjes een millimeter vanaf…
En het past !
Weer gedaan voor vandaag:
grtzSnel nog een kleine poll:
De grootte van de afbeeldingen
1) terugschroeven naar 640x480
2) behouden op 1024x786
3) tussenmaat 800x600 probeer ik in de volgende updates
?
Tomcatt