• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Elektronisch roken / Damper / Vapor / Sigaret

Bij deze haha

En dan heb ik ook nog eens de eer om als topicstarter genoemd te worden. W0000t

Bij deze haha

@ toosgrandioos tips zijn altijd welkom

Wat b.v. wel te kopen en wat absoluut NIET te kopen (als je kan spreken uit eigen ervaring b.v.)

Ja dat hangt er helemaal vanaf of je begint of als je op het moment bent om een stap verder te gaan.

Ik zou sowieso adviseren als je echt 100% overstapt om te gaan voor het volgende:
Vamo V5
Aspire Nautilus

En mocht je echt willen hobbyen dan moet je gaan kijken naar bijvoorbeeld mech mods en het draaien van coils.
 
De apparaten zelf zijn kant en klaar te koop maar met zelf herbouwbare kan je er betere smaak uithalen bijvoorbeeld ... Het zelfde geld voor de vloeistof

Bekijk het als een standaard pc uit de winkel vs een zelf samengestelde pc , je kan het veel meer naar eigen smaak aanpassen


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 
Dit is een gewone kant en klaar set. Je kunt hierin gewoon vloeistof bijvullen en zo nu en dan de coil (brander) verwisselen.

Vamo V5 met Aspire Nautilus:
image.jpg

Dit is een gewone kant en klaar set. Je kunt hierin gewoon vloeistof bijvullen en zo nu en dan de coil (brander) verwisselen.

En hier mijn set waarmee ik begonnen ben.

2x ego-ce5 en 1x vamo v5 met kanger protank 3:
2014-01-17 19.32.27.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Nou even een update weer van mij. Ik heb 2 dingen besteld:

eXpromizer:
image.jpg
image.jpg

En ik ga beginnen met het zelf mixen van liquids. Dus besteld:
50/50 pg/vg base met 12mg nicotine en 50/50 pg/vg base zonder nicotine (smaakjes moet ik nog bestellen).
image.jpg
 
En morgen komt deze binnen (de Vaporshark DNA30):

vaporsh.jpg
 
Beste wolken hahaha

Welk voltage en wattage gebruikte je op de nautilus met de vamo5 ??
gebruik de nautilus nu nog even icm de VTR helaas moet het verlengstuk er dan op
Maar..... het rookt/dampt lekker kan ik jullie vertellen
Hoop dat de coils wat langer meegaan dan op de iclear30s want die blijven enkel langer goed werken als je je smoker horizontaal hou heb ik gemerkt (dry burn bovenste coil)

Mijn advies is een Panasonic NCR18650B als 18650 batterij te gebruiken
Heb hier zelf heel goede ervaringen mee tot nu toe (4 maanden)
 
Beste wolken hahaha

Welk voltage en wattage gebruikte je op de nautilus met de vamo5 ??
gebruik de nautilus nu nog even icm de VTR helaas moet het verlengstuk er dan op
Maar..... het rookt/dampt lekker kan ik jullie vertellen
Hoop dat de coils wat langer meegaan dan op de iclear30s want die blijven enkel langer goed werken als je je smoker horizontaal hou heb ik gemerkt (dry burn bovenste coil)

Mijn advies is een Panasonic NCR18650B als 18650 batterij te gebruiken
Heb hier zelf heel goede ervaringen mee tot nu toe (4 maanden)

Zoals je kan zien in de videoreview damp ik op 12watt met de Nautilus.

Ja inderdaad zijn die batterijen de goede. 3400mah.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan