• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

El Dopo

Aangezien ik al bijna week zwaar beroerd op bed lig heb ik natuurlijk bergen tijd om te denken.

Omdat het toch wel erg zonde is om gpu blok straks niet meer te zien gaan we kijken of we dit kunnen gaan maken:
WP_20160709_12_47_44_Rich.jpg

Word alleen nog ff kijken hoe ik alles daar zo ga krijgen.
Mooiste zou zijn om mini itx phanteks case te kopen en daar pci deel uit te slopen en om te zetten,maar ja das beetje dure oplossing ☹

Arwin
 
El dopo heeft nog wat kleine veranderingen ondergaan maar fraaie ondertussen al een weekje ��

Mb is verkocht en vervangen door een MSI X99A Xpower, cpu is verkocht en vervangen voor een 5930 ��
Nou ja verkocht, heb ze geruild met iemand ��, vam de week komt hier een 6700k met een asus hero bordje binnen ��

Omdat ik toch ook met waterkoeling actief wil blijven zal dat een watergekoelde build gaan worden op een test bench. Zal buildlogje daarvan eerdaags ff opstarten (moet er alleen nog een naampje voor hebben)

Zal van de week ook ff de foto's van deze build aanvullen aangezien er ook weer een hoop freddy materiaal in is verwerkt de afgelopen week.

Arwin
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
arwin74 El Agua Dopo Gallery & Build Logs 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan