• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

EKWB predator 360 QDS expand

HWlabs rads zijn super. GTS versies zijn lekker dun, HW X-flows zijn fijn... maar wel wat langer dan de reguliere rads.. Persoonlijk zeg ik zoveel mogelijk rad oppervlakte in case proppen wat mogelijk is :) Ik zou voor 420 en een 280 gaan. De predator verkopen ? QDC zelf houden en voor je GFX kaarten gebruiken. Ik vind super lekker dat ik mijn GFX kaart kan verwijderen met de QDC.
Je hoord je pomp ? Dat is niet echt nodig. Mijn pomp is erg hoog in geluid op 1500 to 1700 RPM. Ik gebruik wel absorbeerder tussen mijn fan/ en kast. Dit helpt zeker in trillingen. Hoop niet dat je toch te weinig water in je loop hebt. Kan ook dat er nog steeds wat lucht in bubbles in loop zitten.

Ik heb mijn rad niet gespoeld..... heb overal gekeken of dit nodig was kan niks vinden hierover. Kan me voorstellen dat dit nodig is als je hem hergebruikt dat dit nodig is. Heb wel gekeken toen ik hem vulde of het water verkleurde en of er rommel meekwam. Hij was schoon voor mijn doen. fans die ik heb gehaald zijn TT Riing 140 Orange.

***edit***
Je predator staat toch niet met de motor tegen de onderkant van de kast? Hopelijk je hem wel er wat boven hangen ?

Aan het einde van het jaar verkoop ik denk mijn predator. Je kan ook 2x predator serie schakelen.
 
Hey

Die dunne GTS(sen) heb ik al overwogen, maar ik weet niet of ik dan wel genoeg oppervlakte over hou om van de hitte af te geraken... Ik zit aan 660W op full load met wat overclock die ik moet dissiperen...

Meestal draai ik nu maar op 330W en de CPU steekt niet in de loop en de 360mm PE heeft daar toch veel werk mee als ik de fans net onder de 1000rpm hou... (high 50's, low 60's op de 2 GPU's).

De pomp hoor ik echt fel, zeker op 100%. Een soort fluittoon met hoog frequent "getik" van de impeller... De predator "staat" niet op de bodem van de case, maar hangt net daarboven. Er is wel geen rubber of zo tussen de fans van de predator en de case waardoor die mogelijk wel mee gaat resoneren... Dat kan vermoedelijk beter...

Ik denk dat de kans vrij groot is, dat ik voor een volledig custom loop ga en de predator uitrangeer...
 
Ik hoor mijn pomp echt alleen tussen de 1500 en 1700 RMP alles de onder is niet hoorbaar. De boven hoor hem draaien maar geen gek geluid en zeker geen getik. Er kan zeker nog lucht in je loop zitten. ff je case schudden en of GFX kaarten er uit halen en ook schudden je kan ook een beetje op slangen tikken of beetje in knijpen wel voorzichtiig doen :) . Ook kan je predator ff los draaien en op tafel zetten. Hoe jij hem gemonteerd kan hem ontluchten aan de bovenkant. Kleine handeling.

hmm als je een 2de predator kan vinden, een 240 ofzo zou je 2 pompen hebben en dus een betere flow.

Denk echter dat je later toch wel een custom loop gaat nemen. Raad ik je aan maar meteen te doen en niet tussen oplossing te nemen.

Zelf zit ik er over te denken om nog een predator te vinden voor weinig :) Of aan het einde van het jaar full custom loop te gaan. Ben er nog niet uit kwa kosten ect.

De HW 280 X-flow is voor 800 w
De HW 420 X-flow is voor 1350 w
 
Help 60C heet moederbord ??

*** HELP***Heb mijn fans binnen gekregen ! Push pull op de rad aan de voor kant :)pushpull.jpg
Heb de predator nog meer bijgevuld. De hoge toon rond de 1500/1700 rmp bijna weg. Er zit nog steeds lucht in de loop en krijg het er niet uit. Zie in mijn waterblock van mijn cpu luchtbellen.... :-( Heb schud systeem gekanteld. Pomp laten draaien met de unit open. Het is wel minimaal denk ik. Wat kan ik nog meer doen ?

Heb ook nu in eens een probleem met mijn moederbord. Deze word in ineens 61 graden. Dit kan nooit goed zijn. Computer boot soms niet eens hier door. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Denk in eens dat ik 4 TT Riing 140 fans nu op 1 header heb zitten. Had wel gekeken of dit meer dan 1 AMP was echter 1 fan is 0.11 A. Volgens mij kan er zo'n 1 AMP op een header dus dit zou geen probleem zijn.

***edit***
Denk dat het dit kan zijn. Blijkbaar heb bij de blauwe TT fans gekeken, deze zijn 0.11 A.Het het ide dat dat geen kwaad kon het zijn de zlefde fans. Maar de zelfde fan in Orange is 2.5A = 3W...... super raar dat kleur van de fan zoveel anders is. Betekend dat mijn header op 100% word belast of misschien iets meer. Ga vanmiddag ze maar splitsen naar 2x2 fan. hopelijk Zal dit gaan helpen op de temp van mijn moederbord.

Phobya 4Pin PWM to 8x 4Pin Fan Splitter PCB. Hoe werkt dit precies ? Alle fans worden via de molex van spanning voor zien en de PWM hoofdaansluiting reguleert alle fans en word dus niet echt belast ?
 
Laatst bewerkt:
Ola!

Hoop dat je niets doorgebrand hebt op je mobo...
Ik denk dat je interpretatie van die fan splitter idd zo werkt...

I.v.m. je luchtprobleem: Kan je de case veilig op zijn kop zetten en zo even laten draaien? Ik zou denken dat als er genoeg flow is, en je de vloeistof in gekke bochten aan de zwaartekracht bloot stelt, het zichzelf zou moeten oplossen...

Ik zit zelf te denken of ik alles in 1x moet upgraden of eventueel stukje per stukje kan werken... Het rottige aan zo'n predator is dat het vullen zo moeilijk loopt he...

Geeft een reservoir veel restrictie in de loop? Blijkbaar geven die HWlabs SR-2 radiatoren ook weinig extra restrictie...
 
HI Zephir,

Mobo blijft nu op 54 tot 58 C. Heb de 4 fans over 2 headers verdeelt. Vindt het nog steeds aan de warme kant. maar uit de Dangerzone denk ik. Kan helemaal niks vinden bij mijn vriend "Google" over wat acceptabel is voor warmte voor een moederbord.

Ik heb een fan splitter in mijn case zitten. Werd er standaard bij geleverd en word bedient met een schuif aan de voor kant van de kast. Moet ff check hoe splitter op de schuifschakelaar zit. Als dat ook PWM is kan ik die gewoon op mijn mobo plaatsen.

Hmm denk niet dat ik me nog drukker ga maken de lucht. Ik hoor mijn pomp niet meer heb mijn kast meerdere malen gekanteld nu.

thx voor je input.
 
HI Zephir,

Mobo blijft nu op 54 tot 58 C. Heb de 4 fans over 2 headers verdeelt. Vindt het nog steeds aan de warme kant. maar uit de Dangerzone denk ik. Kan helemaal niks vinden bij mijn vriend "Google" over wat acceptabel is voor warmte voor een moederbord.

Ik heb een fan splitter in mijn case zitten. Werd er standaard bij geleverd en word bedient met een schuif aan de voor kant van de kast. Moet ff check hoe splitter op de schuifschakelaar zit. Als dat ook PWM is kan ik die gewoon op mijn mobo plaatsen.

Hmm denk niet dat ik me nog drukker ga maken de lucht. Ik hoor mijn pomp niet meer heb mijn kast meerdere malen gekanteld nu.

thx voor je input.

Da's een hoge temperatuur... Weet je waar die sensoren zich bevinden? Er is soms een sensor achter de CPU socket die heel warm kan worden.

In mijn case is de fan controller 3-draads en dus voltage ipv PWM. Als het een 4-draads connector is, zal het wel werken. Anders kan je die splitter idd gewoon op je moederbord prikken. Je bord geeft en leest dan het het signaal uit, maar de stroom komt via de molex recht van je powersupply...

Mijn pomp is intussen ook stiller geworden en de temperaturen zijn gek genoeg ook naar beneden gegaan. na een hele nacht draaien (60% power limit, +175 core clock en -300 mem clock) heb ik 49 en 52 graden op de gpu's... Nice! Pomp draait op 80% en de fans van de predator op 950 rpm, de exhaust op 750 en de cpu cooler op 500rpm.
 
Heb mijn predator op de CPU header en de pomp op the CPU_Opt header. Deze zijn linked. Best jammer maar ja. Mijn fans draaien op 700 rpm en pomp op zo'n 1200 rmp op idle. Alles super still en als ik game hoor ik hem ook niet. Fans draaien dan rond 900 en pomp op 1600. Heb wel het gevoel dat de pomp goed hard genoeg pomped om mijn systeem koel te houden. Max rmp van pomp is 3000.


Weet niet precies waar het moederbord sensortje zit. Denk rechts onderin van mijn mobo. Althans dat is wat mijn software aangeeft. Gisteren bleef hij op 54 C hangen. Zal het blijven checken. En denk gewoon die fan splitter kopen.
 
Hey Enola

Heb je al eens met een andere toepassing je temperaturen uitgelezen? Ik heb ooit gehad dat cpu-z + Corsair Link samen gebruiken voor gekke meetwaarden zorgde. Elk apart was geen probleem...

Met die 3 QDC's en 2 blokken in mijn loop ben ik voorlopig de pomp op 80% aan het houden omdat ik anders vrees voor de flow rate. Fan speeds bij mij zijn nu 1100rpm op de predator, 700rpm op de rear exhaust en 460rpm op de top exhaust, die ik er eergisteren eens heb ingestoken om te kijken of ik zou kunnen leven met een top exhaust (lees: 360 of 420mm rad daar als vervanging van de predator...

Het geheel is nu toch weer iets minder stil dan met de top toe, maar de temperaturen zijn wel beter met 46 en 49 graden op de GPU's en 47 graden bovenaan in de case en 47 graden idle op de cpu na meer dan 12u non stop op 100%, maar op 60% TDP gelimiteerd gebruik.
 
Heb de temps op WHm, Aida64, Asuite III en de UEFFI bekeken, allemaal op 61 C. Zijn meerde factoren die hier spelen. Mijn M.2 SSD zit op het moederbord achter een themal shield en word 50 C. Ook is mijn case niet goed met de airflow. Als ik mijn deur van mijn case aan de voorkant open zet dropt de hete naar 50 tot 55 graden. Ik bedoel er zit en rad met pushpull als intake aan de voorkant en dan ook nog eens 140mm Bequite fan boven de rad als intake.

Ziet er naar uit dat de TT ring 140 fans niet sterk genoeg zijn voor airflow in mijn kast. Achter mijn fan voel ik bijna geen stroming. De fans in de binnenkant zouden genoeg power moeten hebben om de case te blazen. Ook heb ik mijn HDD los in mijn case liggen en word 45 C en ligt op een spot waar nauwelijks stroming is. Ga mijn HDD er uit halen. Gebruik hem alleen als back schijf. Maar is nu ook achterhaald als ik al 3 SSD's heb. Als de HDD er uit is kan een fan op de bodem installeren. Heeft er altijd gezeten maar toen ik naar push/pull ging heb ik deze daar gebruikt. de m.2 ssd gaat naar een pci-e slot met een mooie koeling https://www.highflow.nl/hardware/har...-heatsink.html

Denk niet dat je je druk hoeft te maken op je flow. De pomp is echt wel okay. Je kan altijd check of temps hoger worden als je pomp lager zet als last hebt van het geluid. Zo niet niks meer aan doen. Mijn strix 980ti word toch nog 64 C op full load en de 6600K 51 C en deze is OC'd naar 4.4k. GPU is niet overclocked. Krijg deze niet echt stabiel. Tja plus 100 doet hij wel maar geen FPS preformance improve op mijn games. Dus weer terug gezet. Kan mijn kaart maar met 110% TDP zetten :-( Kan geen goede ROM vinden voor de asus strix 980ti.

Hoop nog steeds dat ik ergens een 280 predator vind.





 
Laatst bewerkt:
Goh ja, dat zou idd wel aan die fans kunnen liggen... Als ik achter mijn predator voel, voel ik toch heel wat luchtverplaatsing en ik heb alleen push met de bijgeleverde Vardar's. Heb je die nog? Anders moet je het verschil eens testen... Ik heb geen ervaring met die Riing fans.


Verder heb ik 1 rear en 1 top exhaust nu, beiden 140mm Noctua Redux fans. Alle HDD cages en zo zijn wel uit mijn case en de SATA SSD hangt achter mijn motherboard tray. Die schijf heeft nu 32 graden temperatuur. Mijn Samsung M.2 hangt onder mijn onderste GPU en heeft 42 graden, maar ik heb die ook al op 50 graden geweten toen ik maar 1 exhaust had... Airflow lijkt me bij mij geen probleem...

Ik ken iemand die mogelijk nog een nieuwe 280mm Predator heeft liggen die hij weg doet, ik check het even voor je... Ik heb mijn 360mm van hem gekocht.

Ik zal eens experimenteren met lagere pomp rpm's!
 
de TT Riing 140 fans zitten op mijn 2de rad en niet op mijn predator. De predator is een exhaust aan de bovenkant. Deze trekt wel de warme lucht van de rad in de voorkant als intake achja. Is niet echt een probleem. Denk dat de fans op de voorkant niet voor genoeg stroming zorgen. De niet dat ik will investeren in 120 mm TT riing voor fans die bijna niet te zien zijn.

hmm 280 predator in serie :) met een 360 predator...
 
de TT Riing 140 fans zitten op mijn 2de rad en niet op mijn predator. De predator is een exhaust aan de bovenkant. Deze trekt wel de warme lucht van de rad in de voorkant als intake achja. Is niet echt een probleem. Denk dat de fans op de voorkant niet voor genoeg stroming zorgen. De niet dat ik will investeren in 120 mm TT riing voor fans die bijna niet te zien zijn.

hmm 280 predator in serie :) met een 360 predator...

Ik heb net antwoord van die man, hij gaat die 280 zelf gebruiken, maar hij heeft nog een 360 die ongebruikt is... Moest je interesse hebben :).

Het lijkt me geen probleem dat je ene radiator het met de warmere lucht van een andere moet doen... Da's best vaak de setup die ik zie in builds van mannen zoals Singularity Computers enz...
 
360 inbouwen vraagt om te veel modden. Thx om voor mij te checken.

Probleem met hete mobo opgelost. HDD die op de bodem lag er uitgehaald en Bequiet silentwing 3 140mm op de bodem geïnstalleerd. Mobo blijft netjes onder 50C. Denk dat de senor dicht bij de m.2 ss slot ligt. En zonder deze fan alle hete bleef hangen bij de sensor.
 
360 inbouwen vraagt om te veel modden. Thx om voor mij te checken.

Probleem met hete mobo opgelost. HDD die op de bodem lag er uitgehaald en Bequiet silentwing 3 140mm op de bodem geïnstalleerd. Mobo blijft netjes onder 50C. Denk dat de senor dicht bij de m.2 ss slot ligt. En zonder deze fan alle hete bleef hangen bij de sensor.

Dan is alles terug in orde?

Ik krijg intussen hoofdpijn van de overwegingen die ik probeer te maken om de predator door een full custom loop te vervangen :). Passen er 2 slim 360mm's in de case of niet? Hoe dik kan ik vooraan gaan met een radiator zodat ik nog een tube res/pomp combo tussen de radiator en de grafische kaarten krijg... En ga ik me niet te veel storen aan coil whine e.d. als ik de top van de case ook gebruik voor radiatoren en fans...

Niet zo eenvoudig, blijkt... :)
 
Ja alles in orde nu :)

Ik zou zeker gaan voor HW rads zijn altijd het beste in hun categorie. Voor een stil systeem de GTS versie kopen. Je hebt ze ook als X-flow maar dit zou wat ingewikkelder worden met installeren ook zijn ze iets langer. Ik heb een 280 gts X-flow super blij mee.

Jouw kast past een 420 on top en 280 vooraan. Deze rads werken al met fans op lage RPM. Ook zijn de rads nog geen 30mm dik en hebben een zeer lage restrictie, kan je nog steeds QDC gebruiken. Die vind ik super makkelijk voor mijn kaart. Kan ik altijd verwijderen uit de kast indien nodig. Ik zou zelf geen hardtubes. Als eens wil repasten moet je je hele systeem drainen... :-(
 
Ja alles in orde nu :)

Ik zou zeker gaan voor HW rads zijn altijd het beste in hun categorie. Voor een stil systeem de GTS versie kopen. Je hebt ze ook als X-flow maar dit zou wat ingewikkelder worden met installeren ook zijn ze iets langer. Ik heb een 280 gts X-flow super blij mee.

Jouw kast past een 420 on top en 280 vooraan. Deze rads werken al met fans op lage RPM. Ook zijn de rads nog geen 30mm dik en hebben een zeer lage restrictie, kan je nog steeds QDC gebruiken. Die vind ik super makkelijk voor mijn kaart. Kan ik altijd verwijderen uit de kast indien nodig. Ik zou zelf geen hardtubes. Als eens wil repasten moet je je hele systeem drainen... :-(

Die heb ik voor ogen, als enige merk eigenlijk... Er past een GTS 420 of GTS/X/R of SR2 360 in de top van mijn case, maar dan kan ik in de front alleen een 280 of 240 mm steken. Vooraan past zeker een GTS, met de pomp / tube res dan daarop gemonteerd. Ik vraag me af of een 280mm SR2 vooraan zou passen en dan nog genoeg plaats laten voor een pomp / res combo... En, ik twijfel ook nog altijd of ik wel een rad bovenaan wil... Een 360 vooraan zoals nu, met dan een extra 140mm achteraan als exhaust is de andere optie die ik overweeg... Mijn HX750i maakt hoorbaar geluid op volle belasting en dat hoor ik veel meer door een open top dan met de top gesloten...

Ik denk dat moest een 60mm x 360mm vooraan passen en ik een 60mm 140 achteraan plaats, ik een stiller systeem zou hebben dan met een GTS420 bovenaan en een GTS of SR2 280 vooraan... Alleen vrees ik dat dit niet gaat passen en ik met een 40 of 30mm vooraan zal moeten blijven werken als ik de case niet helemaal wil open slijpen (geen zin in). Ik ga waarschijnlijk voor zwarte rubberen (ZMT) tube.
 
kan geen maten vinden van de R5. Alleen iets dat de binnen lengte 440mm is. Een HW rad 420 = 452mm. Mischien is de data vna mij verkeerd en past de 452mm wel.

Vergeet niet dat bij je dikte ook nog eens 25mm fans komen. Dus een gts rad met fans is al 29.6mm plus 25mm fans(54.6mm) 55mm is het max wat jij boven in je case past.

gts 360 = nog geen 400mm dus deze past super.
1200w
gts 280 = vooraan
800w

GTR 280 als optioneel vooraan, 54mm dik
1300w

Deze setup is 2000w(2500w) aankoeling..... Denk dat dit meer dan voldoende is
 
Hey

Dit is wat Fractal Design zelf geeft qua radiator compatibiliteit.

Ik heb ook al een aantal beelden gezien van anderen die (weliswaar Alphacool) 420x30mm rads bovenaan hebben. Dat zal wel lukken denk ik.

De voornaamste vraag is welke dikte rad ik tussen de pomp en de case kan plaatsen zodat de pomp niet tegen mijn grafische kaarten zit... Als ik een 280mm rad neem, kunnen de fans voor de case geplaatst worden, bij een 360 moeten ze in de case en speel ik dus 25mm kwijt...

Die vermogens die je opgeeft zijn volgens mij op 2200rpm fans of zo... Ik koel nu de 2 GPU's met de EK PE (45mm) uit de predator en als ik die op vol vermogen zet, moet ik al hoge fan speeds gebruiken om ze beiden onder de 80C te houden. Ik geloof wel dat een GTS rad beter koelt dan een PE, maar toch...
 
Ja dat doen leverancier meestal. Het max waarde aangegeven. Maar waarom wil je een dikke rad voor in de kast ? Het is juist fijn als je meer ruimte overhoud.

Maar je hebt 2x 1080ti = 700w. De rest van je systeem 150w. Hebben we het over 850w koeling dat nodig is. Als je dan 2000w capaciteit neemt dan heb maar 42.5% daar van nodig. Dus kan met super lage RPM fans draaien.

Als het leuk lijk kan je op TEAMSPEAK: drill.xs4all.nl Komen. Heeft geen PW. Zit hier bijna elke avond op de zelfde naam als hier. Dan hoeven we ook dit forum niet zo zwaar te misbruiken. Ben zelf ook aan het kijken voor een custom loop ..
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
M EKWB Waterkoeling 3
D Advies mbt aanpassen ekwb loop Waterkoeling 10
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
Hightower Aio sleeve voor de ekwb 280mm elite Cases en Modding 7
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower EKWB EK-Nucleus AIO CR240 Lux D-RGB en CR360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
P Levertijd EKWB HighFlow Computer Cooling Shop 2
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
D EKWB Quantum Surface Radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
LoyalFoxx Mystic Fog | EKWB | houdbaarheid en gedestilleerd water Waterkoeling 2
W EKWB Uni Pump Bracket 120mm Gezocht 1
G FS: Bitspower, EKWB, Koolance en Barrow Fittingen en koppelingen Verkocht 1
G [TKA-RAD] EKWB PE240 Radiator Verkocht 1
foxbuster [TKA] EKWB Waterblock Verkocht 1
G [TKA-RAD] EKWB Coolstream PE240 Verkocht 1
P Phanteks/EKWB/Hardline loop (noob) Waterkoeling 5
T Fitting nodig voor EKWB setup Waterkoeling 3
Hightower Ekwb radiator schroeven HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Tot 40% korting op EKWB RTX 2080 en Radeon VII GPU waterblokken! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Hightower O ring D5 pomp ekwb HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower Ekwb gpu blok amd 5700/xt HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
D [TKA] Gigabyte GTX 980 G1 + NIEUW EKWB FC Waterblock & Backplate Verkocht 3
Freddy EKWB Halloween Promo 2018: 20% korting op EK-CryoFuel koelvloeistof met EK-Velocity HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy 40% Korting op Fittingen met EKWB Supremacy EVO waterblokken HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy EKWB Hard Tubing kitjes :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Fryslanboy ModMyToys 4 Pin PWM splitter 4 way en EKWB backplate 1080 FWT2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Nieuwe EKWB D5+pump combo en RGB reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Hightower EKWB ram waterblokje. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Hightower EKWB monoblock voor de asus strix Z270 itx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
ChrisdeW Afhandeling - Roest vorming op de bouten van een nieuw EKWB blok. Waterkoeling 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
D Is de extender nodig bij een EKWB D5 combo? Waterkoeling 6
Willius Ekwb 970 Strix waterblock Waterkoeling 7
WiSK EKWB HDC fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Nieuwe EKWB Supremacy EVO CPU waterblokken! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
F Lekke ekwb res x1 Problemen & Oplossingen 2
J ekwb "WF3" blocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
G EKWB FC780 GTX TI Nickel (Original CSQ) & backplate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
I EKWB cooling configurator fc6870 Waterkoeling 18
XenoMorpH EKWB EK-FC R9-290X DCII - Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
H EKWB-CSQ fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
N EKWB FC7970 DCII blok: Fitting aansluiting, alleen boven? Waterkoeling 1
Hightower ekwb backplate titan se HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
l3p [VERKOCHT] Diverse EKWB - XT en XTX Radiatoren (240-360-480) Verkocht 2
S EKWB Res Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan