• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

EKWB introduces CSQ design

Mijn angst werd vandaag helaas waarheid, 2 weken terug nog even snel een Supreme HF plexi besteld maar schrok gigantisch toen ik zag dat er een supremacy plexi in de doos zat.

2x580 en 1x ram block met plexi tops en dat zou dan een frosted plexi supremacy worden, no way!
Als EK dit echt vol gaat houden zijn dit de laatste EK blokken die ik besteld heb.

Ik hoop echt dat ze bij het inpakken verongeluk de verkeerde gepakt hebben anders moet ik echt hard gaan zoeken :(
 
Kan je het niet terugsturen zeggende dat het NIET is wat je besteld had? Ik zou zeker klagen!! Dat doe je niet! Ik wacht nu ook af om te horen of mijn EK-RAM Dominator X4 die nieuwe is of de oude versie ...hopelijk de oude...anders moet ik ook ergens anders gaan zoeken. Heb alles al in plexi tops...no way om een frosted nu te hebben...=(
 
Lol ik had begrepen dat je die van EK zelf had besteld. Als het HF is dan is er zeker geen probleem. Gaan zeker iets kunnen doen =) hun klantenservice is echt top moet ik zeggen. Heb zelf de laatste dagen enkele mailtjes gestuurd en altijd vriendelijk en zeer snel. Jah nu omdat het weekend is zeker niet =p maar tijdens de week zelf. Maar je had dus een "oude" design besteld? Raar.
Ik heb zelf ook 2 weken geleden iets van HF besteld, ik duim nog altijd! ^^
Maar ze zeggen wel dat de nieuwe blokken 2 graden schelen tov de oude lijn..maar de design =\
 
Ik ben er bang voor. Goede service of niet, als het oude model simpelweg niet meer op voorraad is zal je er geen meer kunnen krijgen van HF.
Bij EK zelf is ook hopeloos want die hebben hun laatste Supremes al een tijdje uitgegeven.
Dan moet je tweedehands op zoek, of een speurtocht onder de weinige waterkoelshops die wél nog een op voorraad hebben.
Ik zou in ieder geval op tweedehands gokken.
 
Ik heb het nagecheckt, de oude zijn niet meer leverbaar
Als de nieuwe niet past bij je build, kan je die gewoon naar ons terugsturen voor een ander blok/waardepunten/geld terug.
Excuses voor het ongemak, we hadden gehoopt dat EK nog oud voorraad had (we hadden namelijk wel de oude blokken besteld).
 
Dus...ik kan het ook vergeten...zal straks een mailtje sturen om die blok dan te annuleren. =( ga vlug ergens anders moeten gaan zoeken...bedankt voor de update Freddy. Sales.nl had mij nniet verwittigt dat er alleen de nieuwe waren binnengekomen.
 
Dit gaat om de CPU blokken, als jij een ander blok had en je had al contact met sales, dan wordt je daar op de hoogte gebracht.
A.u.b. geen dubbele mails sturen en wachten op communicatie (als je al mails had gestuurd), dat is voor ons efficiënter werken als we niet dubbel hoeven te communiceren ;)
 
Was aan het wachten hoor ^^ bij sales hadden ze mij gezegd dat de bestellingen van EK of vrijdag zouden aankomen of maandag. Daarom dat ik dacht dat alles van de nieuwe design was. ik ga zeker wachten op nieuws van sales dan ! Bedankt Freddy!
 
Vind de manier waarop EK nu dit nieuwe design door onze strot probeert te duwen niet echt bepaald klant vriendelijk, geef dan op zijn minst tijdig bij je verkopers aan dat de oude blokken per X datum niet meer leverbaar zijn want ik weet wel zeker dat ik echt niet de enige ben die nu in de problemen komt omdat je bijv de rest van spullen al hebt.

Ik hoop voor EK dat ze zich gaan bedenken want "de klant moet er maar aan wennen" gaat hem echt niet worden.
De nieuwe bay res bijvoorbeeld zal bij niemand mooi staan.

Die circeltjes doen me alleen maar denken aan van die cheap ass doorzichtige bad matten.
 
Ik heb de 680 blok hier nu liggen maar kan niet zeggen dat ik hem lelijk vind hoor..tis wel ff wennen idd maar lelijk nee echt niet.
(we hadden dit blok in eerste instantie gekozen omdat die direct leverbaar en goedkoopste was maar was wel een goede keuze achteraf!)
 
Ik heb de 680 blok hier nu liggen maar kan niet zeggen dat ik hem lelijk vind hoor..tis wel ff wennen idd maar lelijk nee echt niet.
(we hadden dit blok in eerste instantie gekozen omdat die direct leverbaar en goedkoopste was maar was wel een goede keuze achteraf!)
Als je er niet direct op kijkt is het niet zo erg, wat ik wel echt heel jammer vind is dat je in sli zo goed als verplicht bent om een sli bridge te kopen van 60 euro omdat er maar aan 1 kant schroef draad zit.
 
windows 8? wtf heeft dat te maken met dit ???

i dont get it :p

Ik denk dat hij bedoelde dat de metro dinges ook verplicht is of zoiets? Maar tenminste met Windows8 is er ALTIJD de mogelijkheid om een normaal bureaublad te krijgen...met EK niet. Alles weggedaan =( ik ben blij dat ik mijn blocks een tijdje geleden heb gekocht...het ligt hier maar te wachten op de Cross maar uiteindelijk heb ik toch de juiste beslissing genomen. Nu maar HOPEN dat geeneen van de blocks iets heeft =(
 
Ah, ja oke dan leg ik de link wel :p maar zo kort en krachtig kon ik precies niet linken aan metro :)

Tjha laten we hopen Youri dat je de juiste blokken binnenkrijg! ik ga in iedergeval allemaal nieuwe blocks kopen vna EK, Waarom? omdat het kan ;)
 
Jah als ik nu blokken had moeten kopen dan was ik zeker voor de nieuwe lijn geweest...ook efficienter heb ik gehoord?? Maar die bollen...daar krijg ik het van.

Hopen dat je ze goed en mooi vindt na een tijdje =D maar plexi met een kleur coolant is toch mooier dan plexi gefrost?
Kijk er althans naar uit ! =D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Wallmount computer met EKWB hard tubes Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
M EKWB Waterkoeling 3
D Advies mbt aanpassen ekwb loop Waterkoeling 10
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
Hightower Aio sleeve voor de ekwb 280mm elite Cases en Modding 7
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower EKWB EK-Nucleus AIO CR240 Lux D-RGB en CR360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
P Levertijd EKWB HighFlow Computer Cooling Shop 2
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
D EKWB Quantum Surface Radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
LoyalFoxx Mystic Fog | EKWB | houdbaarheid en gedestilleerd water Waterkoeling 2
W EKWB Uni Pump Bracket 120mm Gezocht 1
G FS: Bitspower, EKWB, Koolance en Barrow Fittingen en koppelingen Verkocht 1
G [TKA-RAD] EKWB PE240 Radiator Verkocht 1
foxbuster [TKA] EKWB Waterblock Verkocht 1
G [TKA-RAD] EKWB Coolstream PE240 Verkocht 1
P Phanteks/EKWB/Hardline loop (noob) Waterkoeling 5
T Fitting nodig voor EKWB setup Waterkoeling 3
Hightower Ekwb radiator schroeven HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Tot 40% korting op EKWB RTX 2080 en Radeon VII GPU waterblokken! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Hightower O ring D5 pomp ekwb HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower Ekwb gpu blok amd 5700/xt HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
D [TKA] Gigabyte GTX 980 G1 + NIEUW EKWB FC Waterblock & Backplate Verkocht 3
Freddy EKWB Halloween Promo 2018: 20% korting op EK-CryoFuel koelvloeistof met EK-Velocity HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy 40% Korting op Fittingen met EKWB Supremacy EVO waterblokken HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy EKWB Hard Tubing kitjes :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Fryslanboy ModMyToys 4 Pin PWM splitter 4 way en EKWB backplate 1080 FWT2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Nieuwe EKWB D5+pump combo en RGB reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Enola Reservoir uitbreiding/vraag voor EKWB predator. Waterkoeling 4
Hightower EKWB ram waterblokje. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Enola EKWB predator 360 QDS expand Advies Waterkoeling Setup 54
Hightower EKWB monoblock voor de asus strix Z270 itx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
ChrisdeW Afhandeling - Roest vorming op de bouten van een nieuw EKWB blok. Waterkoeling 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
D Is de extender nodig bij een EKWB D5 combo? Waterkoeling 6
Willius Ekwb 970 Strix waterblock Waterkoeling 7
WiSK EKWB HDC fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Nieuwe EKWB Supremacy EVO CPU waterblokken! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
F Lekke ekwb res x1 Problemen & Oplossingen 2
J ekwb "WF3" blocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
G EKWB FC780 GTX TI Nickel (Original CSQ) & backplate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
I EKWB cooling configurator fc6870 Waterkoeling 18
XenoMorpH EKWB EK-FC R9-290X DCII - Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
H EKWB-CSQ fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
N EKWB FC7970 DCII blok: Fitting aansluiting, alleen boven? Waterkoeling 1
Hightower ekwb backplate titan se HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan