Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar je zou eventueel toch EKWB het nog iets duidelijker kunnen maken dat de consument hier niet weg van is. Als Reseller zal je altijd wat meer druk kunnen uitoefenen neem ik aan?
Ik heb al aangekaart dat vele mensen van ons forum het nieuwe design niet al te mooi vinden, hun antwoord daarop heb ik gezet in mijn vorige bericht.
Daarbij zijn er ook mensen die het wél mooi vinden.
Het is en blijft echter de keuze van EK welke design ze ontwerpen en in productie nemen.
Mocht je inderdaad nog aan een setje Supreme-HF's en wat GTX 680 blokjes kunnen komen uit de oude serie, graag. Lijkt me niet dat van de ene op de andere dag de complete oude voorraad weg is.
Tip voor mensen die op zoek zijn naar sponsoring: Mogelijk dat EK nu wel een tijdje gemakkelijker dingen gaan sponsoren om de nieuwe look door te drukken. Ze zullen die steun denk ik hard nodig gaan hebben.
Ik kan er zelf ook nog niet echt aan wennen.
Vind het net iets te retro, maar het is al veel vaker voorgekomen in de geschiedenis dat het een kwestie van wennen is.
Komende build (nog) met oude EK look blokken
Echt super lelijk is het naar mijn mening niet.
Althans niet lelijk genoeg om bijvoorbeeld voor een ander merk te gaan.
Vind het rechthoekige wel mooier dan de rondingen van de oude blokken.
Die rondjes? tja.. denk ook niet dat het echt op valt. Het is aanwezig. Maar niet echt storend.
Verschrikkelijk.
Zo'n SLI bridge zou ik dus nooit monteren. En dat reservoir (zie je slecht vanuit deze hoek maar wel iets), past ook totaal nergens bij.