He Freddy. Kun je aan GTX275 blokken komen van EK? Ik zoek de Acetal versie. Alvast bedankt ;)
S ShowteQ Senior Member 23 augustus 2009 #1 He Freddy. Kun je aan GTX275 blokken komen van EK? Ik zoek de Acetal versie. Alvast bedankt
S ShowteQ Senior Member 23 augustus 2009 #3 Ik heb alles in m'n mod met acetal, dus nickel past er niet helemaal tussen Ik bestel binnenkort de acetal bij je
Ik heb alles in m'n mod met acetal, dus nickel past er niet helemaal tussen Ik bestel binnenkort de acetal bij je
S ShowteQ Senior Member 5 september 2009 #5 Freddy, Ik zat even op de EK-website rond te kijken, en kwam opeens dit blok tegen: EK-FC275 GTX PCB - Acetal+Nickel - Full Cover For Nvidia GeForce - VGA Blocks - Blocks Kun je die leveren? Zou precies in mijn mod passen, beter dan koper
Freddy, Ik zat even op de EK-website rond te kijken, en kwam opeens dit blok tegen: EK-FC275 GTX PCB - Acetal+Nickel - Full Cover For Nvidia GeForce - VGA Blocks - Blocks Kun je die leveren? Zou precies in mijn mod passen, beter dan koper