H Harold Junior Member 3 november 2009 #1 Hallo HighFlow, Bij het monteren van het Koolance PCI bracket (deze) blijk ik nog een paar spacers nodig te hebben, en deze leken me er wel leuk bij te passen: EK-G1/4 Spacer with O-ring - Fittings - Accessories Kunnen die besteld worden? Harold
Hallo HighFlow, Bij het monteren van het Koolance PCI bracket (deze) blijk ik nog een paar spacers nodig te hebben, en deze leken me er wel leuk bij te passen: EK-G1/4 Spacer with O-ring - Fittings - Accessories Kunnen die besteld worden? Harold
Freddy Administrator Forumleiding 3 november 2009 #2 Ja die kunnen we bestellen, gaat met onze eerstvolgende EK order mee. Die krijgen we volgende week binnen. Als je het snel nodig hebt, kan je ook de spacers van Bitspower nemen: Bitspower Silver Shining G1/4" Fitting Spacer Bitspower Black Sparkle G1/4" Fitting Spacer BP-BSWP-C25 Deze hebben we al op voorraad en kan dus direct geleverd worden.
Ja die kunnen we bestellen, gaat met onze eerstvolgende EK order mee. Die krijgen we volgende week binnen. Als je het snel nodig hebt, kan je ook de spacers van Bitspower nemen: Bitspower Silver Shining G1/4" Fitting Spacer Bitspower Black Sparkle G1/4" Fitting Spacer BP-BSWP-C25 Deze hebben we al op voorraad en kan dus direct geleverd worden.
H Harold Junior Member 3 november 2009 #3 Het heeft niet zo'n haast, er zijn nog genoeg andere dingen te doen die eerst moeten, dus als het kan, graag
Het heeft niet zo'n haast, er zijn nog genoeg andere dingen te doen die eerst moeten, dus als het kan, graag
H Harold Junior Member 3 november 2009 #5 Bedankt Het ligt al in de winkelwagen, binnenkort maar eens bestellen.