Kadett Junior Member 8 maart 2010 #1 Wil ik eindelijk mijn bestelling plaatsen, kan ik nergens de Nickel+Plexi variant vinden van de EK 5850 op de website :086: Neem aan dat je die wel kan bestellen Freddy?
Wil ik eindelijk mijn bestelling plaatsen, kan ik nergens de Nickel+Plexi variant vinden van de EK 5850 op de website :086: Neem aan dat je die wel kan bestellen Freddy?
Freddy Administrator Forumleiding 8 maart 2010 #2 Jazeker! Zie hier, toegevoegd aan shop: EK-FC5850 - Nickel
Kadett Junior Member 8 maart 2010 #3 Woooooooooot, eindelijk kan ik dan ook is beginnen, duurde dan wel 4 maanden zoeken en lezen maar dan heb je ook wat. Wat is de ETA van het EK blok denk je Freddy?
Woooooooooot, eindelijk kan ik dan ook is beginnen, duurde dan wel 4 maanden zoeken en lezen maar dan heb je ook wat. Wat is de ETA van het EK blok denk je Freddy?
Freddy Administrator Forumleiding 8 maart 2010 #4 Verwacht eind deze week nog. Of als je er z.s.m. mee aan de slag wilt, kan je de rest alvast laten versturen. Nalevering dan met gereduceerde verzendkosten : Verzendkosten 4
Verwacht eind deze week nog. Of als je er z.s.m. mee aan de slag wilt, kan je de rest alvast laten versturen. Nalevering dan met gereduceerde verzendkosten : Verzendkosten 4
Kadett Junior Member 9 maart 2010 #5 Nee is niet nodig, aangezien ik alles in 1 keer wil aansluiten/testen. Bedankt voor de optie iig!