Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hallo!Ben volop informatie aan het opsporen rond waterkoeling en aan het plannen hoe ik dit best aanpak met mijn systeem. Het zal dus niet te lang meer mogen duren voor ik een bestelling plaats.Mijn vraag is of jullie de "EK-FC4890 CF - Nickel-Plated" kunnen leveren met Acetal afdekking. Ik weet dat deze bestaat, maar vind hem niet terug in de shop.Ik weet dat er al erg veel keuze is (Koper: plexi/acetal; Nikkel: plexi), maar wou toch even moeilijk doen :icon_wink:.Ik heb het namelijk niet zo voor plexi en zou graag nickel coated hebben tegen oxidatie. Heb hem al bij een andere webshop gezien, maar mij voorkeur gaat naar HighFlow uit.Alvast bedankt
Hallo!
Ben volop informatie aan het opsporen rond waterkoeling en aan het plannen hoe ik dit best aanpak met mijn systeem. Het zal dus niet te lang meer mogen duren voor ik een bestelling plaats.
Mijn vraag is of jullie de "EK-FC4890 CF - Nickel-Plated" kunnen leveren met Acetal afdekking. Ik weet dat deze bestaat, maar vind hem niet terug in de shop.
Ik weet dat er al erg veel keuze is (Koper: plexi/acetal; Nikkel: plexi), maar wou toch even moeilijk doen :icon_wink:.
Ik heb het namelijk niet zo voor plexi en zou graag nickel coated hebben tegen oxidatie. Heb hem al bij een andere webshop gezien, maar mij voorkeur gaat naar HighFlow uit.
Alvast bedankt