Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Tja, ik wil eigenlijk niet gaan flamen, maar aangezien jij een moderator bent en ik een junior member kan ik het best maken Ik vind dat als je een opmerking maakt zoals "afgekeken van HEATKILLER", dat je daar meteen al een link bij had moeten zetten. Verder zie ik als ik die eerste link in google bekijk alsnog een hele product serie die de HEATKILLER naam draagt. Sterker nog op die eerste pagina is niet eens een plaatje van een SLI bridge te bekennen! Goed, genoeg geflamed, ik ben het kwijt... Dat HEATKILLER bruggetje lijkt er idd erg veel op, maar ik kan niet zeggen dat die nou mooier is. Iets wat ik bij het HEATKILLER blokje trouwens niet zie is de uitgang aan de zijkant, dat vind ik (vooral voor mijn build) wel een groot voordeel!
Tja, ik wil eigenlijk niet gaan flamen, maar aangezien jij een moderator bent en ik een junior member kan ik het best maken
Ik vind dat als je een opmerking maakt zoals "afgekeken van HEATKILLER", dat je daar meteen al een link bij had moeten zetten. Verder zie ik als ik die eerste link in google bekijk alsnog een hele product serie die de HEATKILLER naam draagt. Sterker nog op die eerste pagina is niet eens een plaatje van een SLI bridge te bekennen! Goed, genoeg geflamed, ik ben het kwijt...
Dat HEATKILLER bruggetje lijkt er idd erg veel op, maar ik kan niet zeggen dat die nou mooier is. Iets wat ik bij het HEATKILLER blokje trouwens niet zie is de uitgang aan de zijkant, dat vind ik (vooral voor mijn build) wel een groot voordeel!