• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

EK blokken voor Asus 9800GTX+

m.d.koning

Member
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn video kaarten ook water zou koelen.
Want ik weet niet of dit blok op mijn videokaart gaat passen.

Mijn videokaart(en)
2x Asus 9800GTX+ 512MB DDR3
asus9800gtx+.jpg


Het blok dat ik voor ogen heb:
EK9800gtxblok.jpg


EK-FC9800 GTX SLI - Plexi

En misschien dat iemand ook weet wat ik aan koppeling nodig heb.
Zoals de koppeling tussen deze 2 blokken.
De 2 koppelingen die ik ga gebruiken voor aanvoer en afvoer zijn:
10MM (3/8) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) BP-CPFD-CC2
 
Ik heb ze even een mail gestuurd als ik het antwoord heb zal ik dat ook even hier plaatsen.
Klopt ik weet dat ze op voorraad zijn want ik had vorige week al een mail gestuurd en natuurlijk netjes antwoord gehad. Dat ze na woensdag op voorraad zouden zijn.

Maar ik wacht even op het antwoord.

Zou je misschien wel kunnen zeggen welke koppeling ik tussen deze 2 blokken moet gebruiken? (die tussen de 2 blokken).
Voor de inlaat en uitlaat ga ik voor de Bitspower fittingen ga omdat ik deze in de rest van de PC ook ga gebruiken.
 
Ik zal morgen even deze kaarten op het moederbord prikken.
En dan even meten hoelang hij moet zijn.

En dan hoop ik ook dat ik antwoord heb van EK zodat ik ze kan bestellen (of niet natuurlijk als het niet past).

Maar er staat wel een review van Wouter van Elten bij het EK blok dat hij op zijn 9800GTX+ past dus ik ga er wel van uit dat het gaat passen.
 
Ik heb een mail terug van EK Blocks,

Hi!

This is refference PCB design for 9800 GTX water block:
front_full.jpg

Cooler should look like this:
pny_9800gtx512mb.jpg

If it looks like this then it will fit.


If it looks like this:
extremepcgear_2062_972025362

Then blocks will not fit.

Eddy

Mijn kaart is precies het zelfde als de "refference PCB" dus ik heb de blokjes al besteld bij Freddy :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Tath Bitspower blokken voor de Asus Rampage 5 Extreme Moederbord HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
LightStar Welke mosfet blokken voor Asus Crosshair II Formula Advies Waterkoeling Setup 4
Tath Bitspower Blokken voor de GTX 980 "Nice color led in it" HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R s2011 ... goede/beste blokken voor dual proc Waterkoeling 0
Sparky Help: GTX295 in SLI, SLI-fitting voor 2x Aqua-Computer blokken Waterkoeling 20
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy EK-Quantum Magnitude High End CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy Bitspower Premium Summit M CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Alphacool NexXxos blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy SLI / CrossFire GPU blokken in serie of parallel? Waterkoeling 9
Das Experiment GTX Titan + EK WC Blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 43
Alex [CLOSED] HD5970 en HD5850 + EK blokken Gesloten 5
A [IN-ACTIVE] Diverse waterkoeling: blokken, fittings, radiators, pomp en nog wat Verkocht 31
P [VERKOCHT] Veel Waterkoeling (blokken - fittingen) Verkocht 2
kier [VERKOCHT] GPU-Blokken Verkocht 2
Wally1987 [VERKOCHT] EK X58 fullcover? blokken [animo-check] EK suppreme HF Verkocht 11
Slader Minecraft: Bouwen met blokken. Gaming 47
Freddy Enkele nieuwe Bitspower: Nieuwe D5/MCP655 topjes, GTX470 en GTX480 blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
m.d.koning Probleem Asus Rampage Extreme II i.c.m. Chipset / mosfet blokken. Waterkoeling 2
Robin Levering ATI 4850/4870 full cover blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy EK-Waterblocks blokken binnen HighFlow Computer Cooling Shop 1
P Verschillende types voor RTX 3080Ti?? Waterkoeling 5
J GPU block voor radeon 7700 of 7800 Waterkoeling 1
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
S Vervanger voor Alphacool DC-LT 2600 Waterkoeling 2
D Welk block voor een 3080 ti Waterkoeling 4
J Advies gezocht voor nieuw systeem eind 2023/begin 2024 Waterkoeling 2
Hightower Aio sleeve voor de ekwb 280mm elite Cases en Modding 7
Hightower Lianli front mesh voor de o11 mini Cases en Modding 3
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
D Waterblock voor am4 amd socket Waterkoeling 5
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Slader Plugg voor Dewire Overige Koeling 3
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
P Gezocht iemand die hard tubes kan buigen voor custom made computer Cases en Modding 1
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1200 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1700 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan