• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Eindelijk mijn waterkoeling! :D

Hallo,

Eindelijk heb ik mijn waterkoeling binnen en geinstalleerd. Helaas niet hier besteld, aangezien ik met een kameraad gelijk mee kon bestellen, en hij van mening was dat we beter ergens anders konden bestellen.. :094: Hoe dan ook, hem zijn zin gegeven..

Ik heb een EKWB Supreme HF, EKWB GTX470 full cover, EKWB pompje, XSPC dual bay reservoir en een Phobya 280 radiator erin zitten. De volgorde is:
Reservoir > Pomp > GTX470 > Radiator > i7-920 > Reservoir

Inmiddels mijn processor weer naar 4,2 Ghz en ook mijn GTX470 heeft een beste overclock te pakken. Temperaturen heb ik full stressed nog niet over de 45 heen zien gaan, terwijl de GTX470 met stock koeler op stock speeds al gauw 80 a 90 graden word. Goeie vooruitgang dus! :)

Met het bevestigen heb ik de cpu bracket, of hoe het ding ook heet om je cpu vast te zetten, weg gelaten. Dit omdat de standaart bevestiging er al niet meer opzat omdat hij voorheen vast zat aan de backplate van mijn Scythe mugen, en ik de orginele bevestiging niet meer kon vinden. Mijn cpu word nu dus op zijn plaats gehouden door mijn koelblok, ik neem aan dat dit geen probleem is..?

Foto's komen later in een apart topic, uiteraard. Ook wil ik hierbij iedereen die me de afgelopen weken geholpen heeft met advies hartelijk bedanken, en garanderen dat mijn volgende aankoop wel bij HF zal zijn (A)

Groeten Luc
 
De foto's duren nog even, mede omdat mijn kast nog altijd slordig open ligt.

Ik heb met de levering 2 flessen verkeerde vloeistof gekregen. Er zijn al nieuwe onderweg, en dat is opzich hartstikke mooi, namelijk hierom: Voor het inbouwen van mijn waterkoeling, heb ik mijn radiator niet gespoeld. Resultaat is nu dat er hier en daar wat stof of iets drijft in mijn reservoir. Het zit verder niet meer in de loop zelf, en komt er ook niet in, het zit alleen in mijn reservoir. Als ik nou hem leeg ga halen he, is het dan handig de loop te spoelen, en zo ja hoe? Spoelen kan denk ik het beste gebeuren met een fles ultra pure water gebeuren, of niet?
 
Inmiddels nogsteeds geen foto's. Wel een doorgebrande fancontroller :105: Zit te wachten op mijn nieuwe kast, een Cooler Master Cosmos S. Daarna zal ik, als ik eraan denk, toch maar eens wat foto's maken en plaatsen..
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
987Overlord Eindelijk begonnen aan de loop! Gallery & Build Logs 0
DBRichard Eindelijk 20!!! :D Felicitaties 16
J waterkoeling droom eindelijk dichtbij, help Waterkoeling 11
4 Eindelijk Af!! Gallery & Build Logs 20
J Jordy steld zich (eindelijk) voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
D Na lange tijd lid stelt DunceDict zich (eindelijk) voor! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Fryslanboy Eindelijk, m'n eerste zelfgebouwde PC! Gallery & Build Logs 19
Kadett Wil je eindelijk je WC spullen bestellen..... Algemene Discussies 22
K Eindelijk iets fout... HighFlow Testimonials / Shopreviews 37
Freddy Eindelijk een luchtkoeler voor de GTX280 en GTX260 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
stravinski hier eindelijk wat meer informatie over de ASUS STRIKER II NSE Hardware & Software 23
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0
R Mijn trouwe i7 vervangen Verkocht 2
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Lek gehad in mijn build Waterkoeling 4
L Mijn eerste custom loop! RX Vega 64 - input gevraagd Advies Waterkoeling Setup 80
D Advies voor mijn eerste loop. Advies Waterkoeling Setup 2
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6
Madbull Mijn eerste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
D Mijn videokaarten waterkoelen Waterkoeling 2
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
J overclocking mijn 5930k help? Overclocking 11
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
W fancontroller voor mijn waterkoeling Waterkoeling 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan