Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
ik maak me een beetje zorgen over de warmte van de schijven als je er echt veel in wil bouwen als de drivebays naast een radiator zitten .. komt tamelijk wat warmte af van een stapel opeengepakte schijven mischien een idee voor een apart gedeelte voor de schijvenmet een eigen fan dat zal de levensduur wel verlengen want kan een broeikast worden met heet lopende schijvenverder alles met zo dikke plaat maakt de kast echt enorm zwaar zoveel mogelijk allu gebruiken zal vel kilos schelen de achterplaat van goed dik allu of staal voor de nodige stevigheid en t monteren van de voeding ect te vergemakkelijken en met t oog op een goede ground dit met de tray verbinden.ben heel benieuwd hoe t gaat worden best gewaagd project en veel werk zekerdat is super en met zeer hoog mod gehalte !
ik maak me een beetje zorgen over de warmte van de schijven als je er echt veel in wil bouwen als de drivebays naast een radiator zitten .. komt tamelijk wat warmte af van een stapel opeengepakte schijven mischien een idee voor een apart gedeelte voor de schijven
met een eigen fan dat zal de levensduur wel verlengen want kan een broeikast worden met heet lopende schijven
verder alles met zo dikke plaat maakt de kast echt enorm zwaar zoveel mogelijk allu gebruiken zal vel kilos schelen de achterplaat van goed dik allu of staal voor de nodige stevigheid en t monteren van de voeding ect te vergemakkelijken en met t oog op een goede ground dit met de tray verbinden.
ben heel benieuwd hoe t gaat worden best gewaagd project en veel werk zeker
dat is super en met zeer hoog mod gehalte !