• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Effetjes voorstellen!

FZX750

Junior Member
Goeiedaggies beste mede-forummers hier op het HighFlow forum.

2 weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij de shop hier hier en ik vind het netjes om mijzelf voor te stellen, dus bij deze! Ik ben FXZ750 (a.k.a. Jan Willem) en ik ben 41 jaar. Ik woon in een klein stadje in de Achterhoek in Oost Nederland en mijn hobby’s zijn motorrijden en computerbouw. Mijn gebruikersnaam op veel fora is FZX750, vernoemd naar de motor die ik al een hele tijd rij, maar de meeste tijd gaat op aan computers.

Zo krijg ik regelmatig apparaten van vrienden/kennissen/collega's/familie hier op de werkbank omdat ze kapot zijn of softwarematig aangepast moeten worden. Doe daarom veel zaken met webshops, ben tamelijk regelmatig te vinden in de shop van met name Alternate en Freezing Hardware, maar nu heb ik toch een mega-über-vette-kick-ass webshop gevonden, met een assortiment waar de meer dan gemiddelde casemodder zijn vingers bij aflikt, en da's dus deze shop!

En zeer ruim assortiment van niet alledaagse artikelen, er wordt zeer snel op de mail gereageerd, vriendelijke prijzen, met deze economische crisis wel zo fijn, en snelle levering! Ik moet eerlijk zeggen dat Freezing Hardware ook veel op de site heeft staan, maar de voorraadstatus klopt daar af en toe gewoon niet, en dan heb je er nog niet veel aan. Zo heb ik daar onder meer 50 male en female molex pinnen om zelf te krimpen in bestelling staan, samen met (dus lege) molex stekkers en nog wat andere meuk, maar daar wacht ik al drie weken op en ik krijg nog niet eens een mailtje van die lui!

Dus een paar weken geleden op zondagochtend zie ik tijdens m'n dagelijkse surfrondje ineens deze site, gelijk een mailtje gestuurd om zeker te zijn van de voorraadstatus, krijg ik na een half uurtje al van Freddy een mailtje terug dat alles er is en verstuurd wordt, aangezien ik al met iDeal had betaald. En op dinsdag komt de koerier langs met een fraai pakketje! Da's dus vlot, en ik ben er zeer over te spreken!!

Vanmiddag ben ik lid geworden van de Tweakers community want ik wilde een goeie review plaatsen over deze shop, maar dat mag niet eens, je moet eerst twee weken geregistreerd staan voordat dat mag, nou ja, dan wacht ik wel effe. Op Tweakers staan ook alleen maar positieve ervaringen over deze shop, verbaast me niets, ik ben er ook best over te spreken en de volgende keer als ik iets mafs nodig heb dan ga ik gelijk hier naartoe, scheelt een hoop gezoek!

Ben nu bezig met een waterkoelingsproject, dat wordt de nieuwe computer van mij. Dat wordt een lekker vet projectje, en bij de introductie in dit forum staat dat je het één en ander mag vertellen over je zelf en je computer. Nou heb ik 2 desktops en 1 laptop, die laptop zijn we snel over uitgesproken want da's al een ouwetje met een AMD XP2000 processortje erin, 512 RAM, 40GB hard schijfje en nog een CD brander met DVD lezer, maar goed, hij doet het nog en is prima om lekker internetradio mee te luisteren als ik in het schuurtje met de FZX bezig ben.

De computer waar ik dit bericht mee typ is een AMD XP3200 met 2GB DDR I RAM, 2 grafische kaarten in SLI ( 2 128MB 6800 XT's om precies te zijn) 2X een Seagate Barracuda van 160GB in RAID stripe voor de snelheid en 2X een Samsung Spinpoint van 500GB voor data opslag (in mirror opstelling voor de veiligheid, en dat alles samengevat op een Gigabyte GA8-K8N-SLI (hele mond vol) mainboard met een DVD brander en diverse leuke gadgets om de rij drivebays van de Coolermaster Stacker te vullen!

Want ik vind het erg leuk om van een kast een kerstboom te maken, en mijn nieuwe computer krijgt dat ook! Dat wordt een Coolermaster Cosmos-S en de rest zal ik hier wel neerzetten als ik 'm klaar heb, ben er al een hele tijd mee bezig. Anders wordt mijn introductie hier ook wel wat lang, en ik denk niet dat er veel mensen zitten te wachten op een stuk leesvoer van een half uur (A):018::040:

Dus voor nu brei ik er een eindje aan, en met de hartelijke groetjes van de FZX Pilot, en ik hoop hier een hele berg te leren en sowieso lekker wat leesvoer te hebben op dit forum, maar dat gaat wel lukken want hier zitten allemaal liefhebbers in hetzelfde gebied als ik! De mazzelzzz!
 
Welkom op het forum!

Als je jouw nieuwe computer gaat bouwen, vergeet aub niet foto's hier te plaatsen, daar houden we hier allemaal van :D
Gaat helemaal goedkomen! Een digitale camera heb ik hier, de kast is al een klein beetje in opbouw maar ik zal de foto's hier gefaseerd plaatsen. Heb ik gelijk nog een vraagje: is het beter de foto's rechtstreeks in het topic te plaatsen of kan ik ze beter laten hosten bij een gratis host zoals imageshack of zo? Want dat fototoestel wat ik hier hebt maakt een jpg opname die 3MB groot is en anders duurt het zo lang voordat het topic geladen is. Kan ze natuurlijk wel wat verkleinen, maar dan zie je de vele details die ik in de kast ga toepassen misschien weer niet zo goed.

Greetzzz, FZX750!
 
Jaja luitjes, ook al ben ik al 41 (paar weken nog maar, dan al weer 42), ik dacht dat we hier wel een beetje amicaal met elkaar om konden gaan hoor, dus gewoon "je" en "jij" en geen "u" en "meneer".

Want dan lach ik me een deuk :043::043::043::icon_wink: Bedankt mannen voor de leuke reacties hier, en ik hoop snel dermate onderlegd te zijn dat ik hier ook nog eens iemand anders van advies kan dienen! Kennis van computers heb ik op zich wel aardig, maar het serieuzere modwerk is voor mij nog noobie stuff. Geeft niet, ga hier nog wel wat leren! Laterzzz!
 
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je huidige pc
Die staat helemaal bovenin al enigzins beschreven:

De computer waar ik dit bericht mee typ is een AMD XP3200 met 2GB DDR I RAM, 2 grafische kaarten in SLI ( 2 128MB 6800 XT's om precies te zijn) 2X een Seagate Barracuda van 160GB in RAID stripe voor de snelheid en 2X een Samsung Spinpoint van 500GB voor data opslag (in mirror opstelling voor de veiligheid, en dat alles samengevat op een Gigabyte GA8-K8N-SLI (hele mond vol) mainboard met een DVD brander en diverse leuke gadgets om de rij drivebays van de Coolermaster Stacker te vullen!

En dan ook nog een oud laptoppie, simpel ding maar goed genoeg voor een potje internetradio en zo over een draadloos netwerkje, en dan is er nog de computer in aanbouw, da's een dualcore P4 (E8600) met 4GB DDRII 1166Mhz Kingston en een GeForce GTX285, CPU en GPU vloeistofkoeling, lekker veel LEDjes en CCFL's in de kast want ik ben gek op een kerstboom, en dat alles samengevat op een Abit P5Q Deluxe, samen met 2 Seagates 150GB in RAID-0 en ik zit er nog over te twijfelen om er 2 snelle SSD's bij in te gooien zodat Windows lekker snel start, maar dat laatste weet ik nog niet 100% zeker want ze zijn best nog wel een beetje aan de prijs, helaas! :067::099:

De hele kermis moet gevoed gaan worden door de i.m.h.o. prachtige Tagan Piperock van 800W, hoop dat het genoeg is maar gaan we snel genoeg meemaken. In ieder geval een mooi PSU in dat metallic-blauw achtige kleurtje, en mooie verlichting ook, maar daat gaat het zeker niet aan mankeren in de kast waar deze hele berg hardware in moet, de CM Cosmos-S. inderdaad al wat ouder spul, maar dat komt omdat ik de spullen al langere tijd in huis heb maar nog niet veel tijd gehad om te gaan monteren. Wil de casemod wel een beetje netjes doen, dus dat betekent draden knippen, solderen, netjes leiden, meshen en waarschijnlijk dus ook wel een flink potje dremelen in de kast! Greetzzz, FZX750.
 
Laatst bewerkt:
Sorry niet als belediging bedoelt.

dualcore P4 (E8600) = Core 2 Duo E8600
Abit P5Q Deluxe = Asus P5Q-Deluxe

En voor de rest. welkom :D
Ben zelf ook pas geregistreerd, volgde het forum als een "gast" maar besloot toch om mee te doen :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
L LiniusV Pauwels Stijn Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
W Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 22
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
T thatprosteal- troy - voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
K Even beleefd voorstellen: Jarno Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
brepoels peter Mezelf even voorstellen peter brepoels Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
J Even voorstellen - JeroenNietDoen79 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
J Even voorstellen: Joossens Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
foxbuster Even voorstellen : Foxbuster Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MDLs Even voorstellen MDLs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
R even voorstellen rubicon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Even voorstellen :Septimvs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 27
L Voorstellen Lampenkap Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
A FF Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
S Even voorstellen dan maar. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Zal Mezelf & Hotline even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
B Mezelf even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
R Even voorstellen - Dennis Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
J Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
retrorick Opnieuw weer even voorstellen denk ik... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
H Voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
MRHelmond Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
M Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Sparks.nl - Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
A Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R Ook even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S Even voorstellen, Timo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Q Even Voorstellen, Barry Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen, Hallo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bas9466 Wil mij even voorstellen. Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
M even mezelf voorstellen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
F Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
A Even voorstellen Alex Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
B Voorstellen Brutus83 / Raymon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
R Voorstellen Ramonnie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
A even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
AQuAKiNG Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
V even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
G even voorstellen wim/gorky Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
tijgervarken voorstellen Xander/ Tijgervarken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Grav3D1gger Even voorstellen Grav3D1gger / Johnny Meerveld / PC heeft geen naam. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan