Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik heb het zelfde bord en ik vond de standaard koeler die er op zat niet zo goed koelen... vooral de SB had hoge temps... later een Bitspower NB\SB blok er op gezet en +\-10grader eraf...Er zijn veel cpu blokken en de top blokken presteren ook bijna allemaal gelijk.... de gene die vaak als beste getest wordt is de Heatkiller 3.0.. de EK Supreme en Swiftech GTZ zijn ook goed...De grote van je res is niet belangrijk... als ie groter is hoef je alleen misschien minder vaak bij te vullen.... Je moet gewoon een res nemen die je mooi vind en past in je kast.De twee rads die aangeeft zijn bijde goede rads en doen weing aan elkaar onder... ze zijn wel erg groot dus meet goed na of ze wel in je kast passen...De pomp die je hebt uitgekozen is sterk zat voor je setup...
Ik heb het zelfde bord en ik vond de standaard koeler die er op zat niet zo goed koelen... vooral de SB had hoge temps... later een Bitspower NB\SB blok er op gezet en +\-10grader eraf...
Er zijn veel cpu blokken en de top blokken presteren ook bijna allemaal gelijk.... de gene die vaak als beste getest wordt is de Heatkiller 3.0.. de EK Supreme en Swiftech GTZ zijn ook goed...
De grote van je res is niet belangrijk... als ie groter is hoef je alleen misschien minder vaak bij te vullen.... Je moet gewoon een res nemen die je mooi vind en past in je kast.
De twee rads die aangeeft zijn bijde goede rads en doen weing aan elkaar onder... ze zijn wel erg groot dus meet goed na of ze wel in je kast passen...
De pomp die je hebt uitgekozen is sterk zat voor je setup...