Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
dank u wel voor uw reactie,ik ben blijkbaar de 4 pack fittingrn vergeten te vermelden.aangezien er op een maximus viii formula al een waterblock zit en de rest als mogelijk reserve.maar ben misschien nu eigenwijs maar als het goed is heb ik daar geen extra fitting nodig omdat ik de t stukje in de bay reservoir schroef. of zie ik dat verkeerd ?!?en als het goed is. is de 2 meter slang die bij de set zit meer dan voldoende voor hoe ik het wil gaan bouwen. dus dat zit ook wel goed als er verder geen opmerkingen over zijn dan wil ik hem als het mee zit op black friday bestellen. (zeg nooit nooi voor een mogelijke korting xD)
dank u wel voor uw reactie,
ik ben blijkbaar de 4 pack fittingrn vergeten te vermelden.
aangezien er op een maximus viii formula al een waterblock zit en de rest als mogelijk reserve.
maar ben misschien nu eigenwijs maar als het goed is heb ik daar geen extra fitting nodig omdat ik de t stukje in de bay reservoir schroef. of zie ik dat verkeerd ?!?
en als het goed is. is de 2 meter slang die bij de set zit meer dan voldoende voor hoe ik het wil gaan bouwen. dus dat zit ook wel goed
als er verder geen opmerkingen over zijn dan wil ik hem als het mee zit op black friday bestellen. (zeg nooit nooi voor een mogelijke korting xD)