Vannos
upgrading.......
Ik heb tot nu toe enkele mobiele telefoons al geflashed, verscheide bricked routers, zelfs al 2 ATI kaartjes blin geflashed voor iemand die ze om zeep had geholpen.
Ik zie ook al in een mail dat het jammer is dat ik geen foto had genomen, aangezien het koper groen was gecorrodeerd voor een cirkel van 1-2cm rondom de bios chip. Dit heb ik toen helaas weg geschuurd met heel fijn schuurpapier.
Enige waar je dat nog kan zien (gelukkig) is aan de zijkant, daar is een stukje van 1 x 10mm lang nog groen corrosie te zien.
Ik ben ook zo eerlijk (ook al zou me dat dan 200 euro verlies opleveren) om te zeggen als ik de kaart bricked heb gemaakt. Maar zoals eerder gezegd, ik heb hem gekocht, samen getest (gaf toen dus beeld, net zoals nu doordat de eerste core wel werkt in 2D) maar 2 weken laten liggen. Toen ik alles had van onderdelen (rads etc.) in elkaar gezet, loop gevuld (zonder ergens een lek) en daarna drivers installed, Bad Company 2 getest = 5 sec en PC was gefreezed met nog een 90% artifact gevulde screen van BC2...
Toen ben ik dus op onderzoek uitgegaan en die corrosie ontdekt. Vervolgens GPU-z gecontroleerd en zag toen allerlei gekke dingen staan (-100Mhz core, -1°C temp etc. ...)...
oke dat is wel vaag ja . dus dan heb je idd kans dat het toch bij die gast licht, maar toch suc6