Christophe,
Oké, prima.
Graag had ik dan wel alles hier gehad zo snel mogelijk dat ik dit in orde kan maken.
Want anders zie ik de kaart gewoon retour gaan naar u, en dan zie ik mijn 200 euro gewoon terug.
Aangezien ik denk dat ik weet wat de oorzaak is geweest.
Je hebt de kaart uit de loop gehaald en het systeem. Daarbij is er water (niet veel) tussen het blok en de kaart gekomen.
Dit is blijven zitten (en door slechte verdamping, weinig ruimte) lang blijven zitten. Toevallig moest dit zijn aan de bios chip van de 2de core.
Na verloop van tijd is dit te beginnen roesten en corroderen en daardoor slecht contact veroorzaakt.
Nu na hem terug te gebruiken heeft de 2de core allemaal rare eigenschappen omdat de bios de info niet goed meer kan doorsturen naar de kaart.
Kortom, je krijgt dan van de rare dingen zoals ik nu ervaar. Het stomme aan dit alles is eigenlijk dat de kaart in eerste instantie het perfect lijkt te doen.
Aangezien de 1ste core perfect beeld geeft, krijg je totdat -je alle drivers hebt geïnstalleerd- en een spel gaat spelen geen rare dingen te zien. Maar dan vanaf dat punt dat je een spel speelt wel...
Dus ik stel daarom ook voor, om dit zo snel mogelijk op te lossen, en anders zie ik het liefst echt de kaart gewoon retour gaan en mijn 200 euro terug te krijgen.
Je snapt zelf dat dit niet kan, en dat ik ook geen 200 euro ga betalen voor dit...
Dus, ik hoor het -liefst- zo snel mogelijk van u wat moet gebeuren...
Groeten, Joey