UPDATE 6!
Vanmorgen om 9:30u opgestaan, fijn een koffie gedronken, naar de WC en hop naar de Post! Normaal stond er "af te halen op 31/08 vanaf 11:00u" maar dat ging bij mij niet gebeuren. Ding dong, 10:00u stond ik aan het loket en kreeg volijk het pakket mee
.
Hop naar huis en goan!
Het begon allemaal met een mooie (zomer) dag
.
En ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar opstaan met de zon geeft mij een goed gevoel 8) .
Het pakje vrolijk en wel!
En daar zit dit in. Hij viel me kleiner uit dan verwacht...
Speciaal voor jpmillman, kleur nog altijd niet mooi?
Het mat zwart vind ik uitstekend, beter dan het groen!
Direct ook maar het kaartje getest voor ik alles ging inbouwen en hij deed het (naar verwacht hoor
).
We gaan verder met het bochten werk........
En wat gaan die stijve slangen er moeilijk op! Oplossing moeten bedenken (lol) .
Voortgang.
Nog meer voortgang.
Klaar?
Helemaal set om te gaan testen. Overal absorberende doekjes gedaan om lekken te achterhalen.
En na veel gedoe uiteindelijk een flow op gang gekregen...
ATM is hij nog aan het leak-testen en aan het bleeden (lucht eruit laten) maar eerste initiële test geeft volgende:
-
Pomp @ 12V
- Fan's @ 7V
- Kamer @ 20,5°C
- Furmark + Linx
* HD4870X2 = 48°C/48°C | 35°C/35°C
* 8800GTS G92 = 49°C | 41°C
* i7 920 @ 2660Mhz (0.98V) = 54°C/50°C/53°C/50°C | 39°C/33°C/38°C/35°C
* i7 920 @ 4200Mhz (1.42V) = 80°C/76°C/78°C/75°C | 42°C/40°C/41°C/40°C
De
fans op 12V geeft een winst van 13°C idle. Load nog niet getest gehad.
Overal het algemeen dus niet slecht als de radiatoren nog niet volledig leeg zijn van lucht etc.!
Enkel één probleem, 1 core van de HD4870X2 wil hij niet helemaal goed herkennen dus ga ik even de hele kaart flashen.
Meer foto's komen nadat hij echt klaar is
.******
********Hele WC set is er ondertussen al weer uit. Ik heb van coolfris een
Swiftech MCRES overgekocht (V2) om te kunnen gebruiken (T-line werkt niet zoals het hoort omdat het T stuk te kleine openeningen heeft en ben nooit echt voorstander voor geweest). Tevens ga ik de HDD kooi er toch weer uit halen, en (nog) een (wrs
XSPC RS) 240mm rad plaatsen. Eventueel gooi ik ook dat TT radje in de 760i bay eruit en doe ik daar nog een 120 rad in (
XSPC ook wrs).
Ik zit dan met 240 + 240 + 120 + 120, dat zal toch genoeg zijn niet?