• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Eerste bestelling (Belgie)

Kandalf

New member
Hierbij maak een een korte shopreview van me ervaring met Hf.

Ik was dus op zoek naar een goede betrouwbare site om waterkoeling te kopen en kwam via een kennis op deze site uit, had ook al een paar andere gedaan maar vertrouwde het niet allemaal.

Nu ik heb eerst een topic gemaakt op het forum om wat te weten te komen voor hoe en wat ik nodig zou hebben en Freddy heeft me daar goed bij geholpen na paar keer veranderingen door te voeren en hun mail adres te spammen met vragen en veranderingen eraan ben ik dan toch tot een volledige set gekomen.

Woensdag 22/06/2011 heb ik dan me bestelling doorgevoerd en betaald.
Paar dagen later met het weekend ertussen Maandag 27/06/2011 is me betaling dan aangekomen en kreeg ik ook een nette bevestiging van, een uurtje later kreeg ik al mail dat alles klaar was en verzonden zou worden en dat ik een mail zou krijgen met track & trace erin paar min later kreeg ik terug mail dat alles verzonden was + me track en trace code.

Vanaf dan als een klein kind constant op die site van GLS kijken waar en hoever men bestelling zit.

Omstreeks 16 uur 28/06/2011 kijk ik nogmaals en zie ik dat het deliverd was bij het adres dat ik opgegeven had en paar seconden later kreeg ik telefoontje van de persoon die het ontvangen heeft dat het er dus was.
Heb net alles gecontroleerd en alles zat net verpakt en alles zat erbij + blauwe Doritos bits erbij xD dat geef ik dan maar aan het vrouwtje.

Dus mijn persoonlijke ervaring is heel goed, het enige spijtige is dat het wel 2a3 dagen duurt tegen dat me betaling daar is. Ik ga bij me volgende bestelling eens navragen of het mogelijk is als ik een mailtje stuur met bewijs van betaling dat ze dan al kunnen verzenden.

Maar dus voor de nieuwe mensen en belgen die wat wantrouwig zijn zoals ik in het begin deze shop is zeker te vertrouwen en een dikke plus kwa hulp en heel vriendelijke mails terug met perfecte uitleg.

Doe zo voort HF ik bestel hier zeker nog !
Reclame ga je zeker krijgen van mij heb klanten van mij die ik zeker ga doorsturen naar hier.

Groeten
Jeffrey - Kandalf
 
Laatst bewerkt:
Vroeger was het zo dat een je een screenshotje naar Freddy kon sturen dat je het had overgemaakt, dan deden ze het meteen op de post.
Maar aangezien iDeal maar 1 eurotje kost en dat sneller en makkelijker is voor freddy en mij allebei doe ik het maar zo :D

Wel handig voor belgen tho.
 
Paypal gaat alleen sneller op het moment dat je een directe koppeling hebt met een creditcard of als je al voldoende saldo hebt in je paypal account.

Trouwens Mark, even terechtwijzen. Je kunt ook je bankrekening direct koppelen dmz je rekening te bevestigen (je krijgt 2 kleine bedragen en die moet je doorgeven @ de site, dan kan je volgens mij direct betalen. Ik kan het igg wel.)
 
Dat weet ik, alleen duurt het met internationale betalingen zo enorm lang voordat de ontvanger het geld ontvangen heeft. Heb mijn rekening ook aan Paypal gekoppeld, maar bijvoorbeeld bij bestellen zitten er al meer dan 3 werkdagen tussen (om even aan te geven, betaling aan een Duits persoon deed er 9 dagen over).
 
Dat weet ik, alleen duurt het met internationale betalingen zo enorm lang voordat de ontvanger het geld ontvangen heeft. Heb mijn rekening ook aan Paypal gekoppeld, maar bijvoorbeeld bij bestellen zitten er al meer dan 3 werkdagen tussen (om even aan te geven, betaling aan een Duits persoon deed er 9 dagen over).
Aan een store betalen is anders dacht ik.
 
Heheehehehe netjes Kandalfje.:eusa_drool:
Wat betaling betreft is een internationale betaling voor buitenlandse klanten de meest voorkomende betaling.
Meeste shops kun je ook met paypal doen maar komen jammergenoeg extra kosten bij.
Moet wel zeggen dat ik ook meestal betaal overschrijving en heb de indruk dat dit geen 3 dagen duurt bij mij. Ongeveer anderhalve dag meestal.
Anyway weer een tevreden klant:pray
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Madbull Mijn eerste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M Eerste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
hesselcandea Eerste bestelling Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Skydrone M'n eerste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S Eerste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
sir serial Mijn eerste bestelling bij Highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Eerste bestelling binnen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
P Eerste bestelling bij HF en gelijk Perfect!! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
Deleted_User_Z eerste bestelling en 2e HighFlow Testimonials / Shopreviews 49
J eerste bestelling van highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S Eerste bestelling, superservice :eusa_clap: HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
VuXX Eerste bestelling HighFlow - super en snel! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Katsie eerste bestelling bij HF HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
Alfist-GTV6 Mijn eerste bestelling, de beoordeling tot nu toe. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
Sukudow Eerste watercooling advies Asrock X570 Advies Waterkoeling Setup 4
T eerste water koel loop Waterkoeling 3
K Eerste (custom) loop - advies is welkom H700-8700k-2080Ti Advies Waterkoeling Setup 3
S Eerste water gekoelde PC. Waterkoeling 90
M Eerste water gekoelde PC bouwen. Waterkoeling 1
F Eerste watercooling setup - PC-011 Dynamic Advies Waterkoeling Setup 4
W Advies eerste watercooling en loop Advies Waterkoeling Setup 6
H Eerste waterkoeling PC Advies Waterkoeling Setup 5
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
O Eerste stappen watercooling Advies Waterkoeling Setup 5
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
C Eerste keer Costum loop, toch ff checken Waterkoeling 6
P Phanteks Evolv X - Eerste waterkoeling build in 13 jaar Gallery & Build Logs 2
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
L Mijn eerste custom loop! RX Vega 64 - input gevraagd Advies Waterkoeling Setup 80
D Advies voor mijn eerste loop. Advies Waterkoeling Setup 2
B eerste waterkoeling build Advies Waterkoeling Setup 5
S Eerste PETG build ( 900D ) tips tricks? Waterkoeling 7
S Subtlety - een eerste waterloop Gallery & Build Logs 15
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6
P Eerste custom Loop: Tracer Gallery & Build Logs 2
V Advies gevraagd over eerste custom waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 8
C een pomp vraag voor eerste build Waterkoeling 2
T Eerste waterloop problemen met gpu backplate hitte Waterkoeling 17
J eerste custom waterkoeling pc Advies Waterkoeling Setup 13
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
J enthoo primo eerste custom loop Gallery & Build Logs 5
J advies eerste wc setup enthoo primo Advies Waterkoeling Setup 15
Ubbidude Eerste plons in een pc met custom loop. Advies Waterkoeling Setup 5
D Hulp nodig met eerste CPU/GPU custom waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 17

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan