• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Een nieuwe videokaart. Advies???

Issieee

Junior Member
Ik wil een nieuwe videokaart kopen omdat de mijne veroudert is. Mijn vraag nu is welke moet ik kopen? Welke merk of model, ati of nvidia? Ik wil het vooral gebruiken voor gamen, ik heb nu een ati radeon hd 4650 en ik kan bf3 niet aan en wil CoD:Ghost, BF4 en GTAV goed kunnen spelen met de videokaart.
De rest van mijn pc is wel goed genoeg ik heb laatst alles vernieuwd behalve de videokaart :)
 
Daar heeft thierry inderdaad een goed punt. Een 580 doet het nog steeds wat beter dan een 650 TI boost, maar vooral, je kan ze voor minder dan 150 euro vinden als je wat geluk hebt. Tweede hands vs nieuw is altijd afweging, maar als je echt wilt gamen (en je voeding het aankan) dan is een 580 zeker een oplossing.
 
Je zegt:"De rest van mijn pc is wel goed genoeg ik heb laatst alles vernieuwd behalve de videokaart "
Misschien heb ik er overheen gelezen maar wat zijn de specs van je pc precies ?

Moet je je kaartje nog watercoolen ? (vandaar die link met waterblok van een medeflower hier)

Iig een 660ti kan je zeker wat mee doen (later tweede erbij )
 
Alleen de standerd overclock is iets hoger dan ander

GTX660 TI-DC2O-2GD5 ; (OC uit voering)
GPU Boost Clock : 1058 MHz
GPU Base Clock : 967 MHz

GTX660 TI-DC2T-2GD5 (TOP uitvoering)
GPU Boost Clock : 1137 MHz
GPU Base Clock : 1059 MHz

;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
XenoMorpH Tijd voor een nieuwe kast. Cases en Modding 37
M 2e EAH6850 erbij voor CF of een enkele nieuwe kaart? Hardware & Software 8
TeQ99 Pomp overleden. tijd voor een nieuwe maar welke. Advies Waterkoeling Setup 6
cederieck crosfire bridge een oude ek blok met een nieuwe ek blok verbinden ? Waterkoeling 14
Cygnitr0n Wil een nieuwe icon in het leven roepen HighFlow Forum 3
D Misschien een nieuwe custom wc set Advies Waterkoeling Setup 4
D extra harde schijven en gelijk een nieuwe voeding Hardware & Software 8
brazen Win een nieuwe Extreme processor Hardware & Software 8
S advies voor een nieuwe case Advies Waterkoeling Setup 4
W Weer een nieuwe (me gelijk een vraagje) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
D Toch maar weer een nieuwe poging Advies Waterkoeling Setup 12
T Een nieuwe set. What do u need? Advies Waterkoeling Setup 10
H ik ben op zoek naar een nieuwe kast Cases en Modding 34
E Werk, het vinden van een nieuwe baan/job, makkelijk of juist moeilijk? Algemene Discussies 75
P nieuwe watercooled case gekocht en ik heb een vraag Advies Waterkoeling Setup 29
Craven Op zoek naar een nieuwe kast Cases en Modding 15
RWB Overstap naar een custom loop Advies Waterkoeling Setup 3
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
D Welk block voor een 3080 ti Waterkoeling 4
Freddy Plaatjes door een AI laten maken! Algemene Discussies 3
john een rtx 4090 toe voegen Waterkoeling 1
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
M D5 pomp start pas na een minuut of 10. Please help! Waterkoeling 3
arwin74 Plexi of alu behuizing voor een enkel 5.25" apparaat Gezocht 0
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Mannekino Is er voldoende ruimte tussen een 16mm OD fitting en ventilator zodat ik geen extender hoef te gebruiken? Waterkoeling 7
M Custom loop in een Fractal nano s Waterkoeling 3
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
Freddy Fijne jaarwisseling en een goed 2020 allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
M Gezocht een AMD backplate voor een supremacy EVO Gevonden 3
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
N Water koeling oplossing voor een AMD 7 Advies Waterkoeling Setup 3
Robin 27 inch 1080P een goed idee? Hardware & Software 0
V Vincent, een mac-user ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Z Advies waterkoeling voor een beginner Advies Waterkoeling Setup 7
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan