• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Eddie's Bumb Pc

Eddie

Junior Member
Zoals iedereen heeft kunnen lezen/zien in men intro topicje waren er plannen om men main pc te gaan verbouwen. Nu langzaam alle onderdelen waren gearriveerd, ben ik eens rustig aan de gang gegaan met het verbouwen.
Het uiteindelijke doel was de complete setup kwijt te kunnen in de Antec 900. Dit is gelukkig geslaagd, ookal is deze case daar niet heel erg geschikt voor als je er wat langer mee bezig bent :p Je mist toch de perfectie en het doordachte ontwerp van een Lian Li case. Maar waar een wil is is een weg dus gewoon rustig gaan bouwen:033:
Om deze hardware gaat het:

MOBO: Asus Crosshair II Formula
CPU: AMD Phenom II 940 BE
MEM: OCZ 4GB 1066-555 Reaper DDR2.
VGA: Gigabyte 9800gx2
SOUND: Creative X-Fi Elite Pro
HDD1: Samsung Spinpoint F1 1TB Raid 0
HDD2: Samsung Spinpoint F1 1TB Raid 0
PSU: Coolermaster Real Power M620watt
CASE: Antec 900

Mijn plannen waren eerst ook nog om het mobo te voorzien van wat leuke WC blocken maar er waren uiteindelijk toch geen geschikte blockjes te vinden van wat ik eigenlijk in mijn hoofd had. Maar gelukkig is de stock koeling ook voldoende voor een 24/7 overclock :)

Genoeg geluld, over naar wat foto's. Let niet op de troep :p (de foto's zijn nog wat crap omdat het zo maar ff snel een fototje schieten is tussen het bouwen door. Binnenkort wat fatsoenlijkere foto's :))

IMG_2718.JPG


IMG_2720.JPG


IMG_2721.JPG


De volgende foto was van het testen of de temps goed bleven en of alles nog 100% werkte:
IMG_2724.JPG


IMG_2726.JPG


IMG_2727.JPG


IMG_2730.JPG


IMG_2734.JPG


IMG_2736.JPG


IMG_2739.JPG


Het eindresultaat:001: zoals gezegt crap foto's maar soon wat normalere kwaliteit:033:
IMG_2740.JPG


IMG_2741.JPG


Dat was het wel zo ongeveer. Vragen of opmerkingen hoor ik graag :) Tips zijn ook altijd welkom natuurlijk :icon_wink: maar daarvoor kun je beter nog even wachten tot de "normale" kwaliteit foto's er zijn :p
 
Update:

Wat nieuwe spulletjes binnen:
P130210_12.50.jpg


P130210_12.48_%5B01%5D.jpg


Hier de Arduino controller met hier nog wat gele leds. Er zijn nog groene leds onderweg die uiteindelijk voor in men case zijn.
P130210_12.48.jpg


Alvast klein beginnetje gemaakt aan de sleeving van de 24pins verlengkabel:
P130210_12.49.jpg


Hier nog een kleine preview van waar de controller voor gebruikt gaat worden:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=HtgmP5q_FK8]YouTube - Arduino Duemilanove (Atmega328) Testing[/ame]

Binnenkort meer:038:
 
Probeer deze punten eens langs te lopen. Waarschijnlijk zit hij te storen met een ander device. Je controller zit ook wel op de COM3 poort?
Kleine video hoe ik het doe:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=8D60g0DbMdM"]YouTube- Arduino Controller programming(Fading&Blink examples)[/ame]
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Eddie Eddie - Ruben - Bumb Pc (&crap) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan