• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Eddie - Ruben - Bumb Pc (&crap)

Eddie

Junior Member
Hallo iedereen :),
Ik ben al een tijdje actief op het forum en ik dacht ik zal is een introductie topic aanmaken.

0. Echte naam (Voor/Achternaam): Ruben van Achterberg
1. Nickname: Eddie
2. Leeftijd:18
3. Woonplaats: Dodewaard
4. Studie/Werk: Momenteel druk met Hoveniers opleiding maar grote passie blijft de Pc :)
5. E-mail:Ruben[at]vitinetwork.eu
6. MSN:Ruben[at]vitinetwork.eu
7. Xfire:Rubenthebest
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen?
Ik ben bij Highflow gekomen doordat ik daar in een ver verleden een Dcc reservoir voor op de pomp heb gekocht. Hierdoor altijd in de gaten gehouden en sindskort ook actief geworden op het forum. Gewoon omdat het zeer gezellig is en altijd antwoord op je vraag krijgt. En ook zeer geschikt om je eigen kennis te kunnen delen en er is veel vermaak en fun te vinden :).
Ook een leuke toevoeging is om je build logs er op te vermelden en natuurlijk leuk om andermans plannen uitgewerkt te zien.


Men pc waar ik de meeste tijd op door breng:033::
MOBO: Asus Crosshair II Formula
CPU: AMD Phenom II 940 BE
MEM: OCZ 4GB 1066-555 Reaper DDR2. (op de foto staat nog Corsair Dominator geheugen, maar hier heb ik compatibel problemen mee gehad dus vandaar dat deze zijn vervangen)
VGA: Gigabyte 9800gx2
SOUND: Creative X-Fi Elite Pro (ook deze staat op de interne foto nog verkeerd, soon nieuwe foto's als ik aan de verbouwing ga beginnen)
HDD1: Samsung Spinpoint F1 1TB Raid 0
HDD2: Samsung Spinpoint F1 1TB Raid 0
OPT1: Asus Dvd-rw 22x
PSU: Coolermaster Real Power M620watt
CASE: Antec 900
OS: Windows 7 Ultimate 64 bit
MON: LG L222Ws
KB: Logitech zwart, typt fijn :)
MOUSE: Logitech G9
MOUSEPAD: Sharkoon XL
HS: Philips Full HiFi (beauty:p)
SPRS: Q-Tec 2.1 setje
INET: KPN, up: 1mb/s down: 25mb/s
Koeling: Waterkoeling
Bestaat momenteel uit:
Enzotech CPU block
Laing D5-MCP655 pomp
Tygon 1/2 tube
XSPC Black 5.25 Single Bay Reservoir
Black Ice GT Stealth 240 Black Rad
Feser one Blue UV

pc%20018_r.jpg


pc%20021_r.jpg


Zo, dat was mijn lijstje voor men main pc. Ik hoop deze zo snel mogelijk een keer te gaan veranderen. Zit nog te wachten op een aantal onderdelen die nog besteld moeten worden :p maar alles komt met de tijd :)

Men secondary pc is inmiddels ook af. Deze is eigenlijk overbodig maar deze is gebouwd om te gaan gebruiken voor een aantal evenementen die een goede vriend van mij gaat organiseren. Daarna gaat hij weer de verkoop in denk ik :p (lees geen Intel fan:066:)

IMG_2379_r.jpg


IMG_2382_r.jpg


Dat was het zo ongeveer :) Ik hoop dat Highflow nog verder zal groeien en dat dit forum nog groter en actiever mag worden.

Hier nog een aantal sfeer foto's:

IMG_2464_r.jpg


IMG_2473_r.jpg

Deze foto is van men OC systeempje met een TEC op een REX gemount
 
Laatst bewerkt:
Leuk, AMD FTW hoor, alhoewel ik hier alleen maar voor mezelf intel cpu's heb, wel korte tijd 'n PII 920 gehad

Kastje van je 2e PC is wel mooi, zelfde als dat van die van m'n ouders, die overigens wel 100% amd powered is :D

Jammer van die GX2, kan je beter mooi 'n Ati kaartje inproppen :D, niet dat die slecht is ofzo hoor :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Eddie Eddie's Bumb Pc Gallery & Build Logs 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan