• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Eagle Creek

Source

Mr. Grillmeister
Omdat het in 'Wat heb jij gekocht' nogal offtopic ging, is Freddy zo vrij geweest om het hier te dumpen :D

Discussie over Eagle Creek producten..

En een tip voor de vakantiegangers:
dsc06671.jpg

Eagle Creek Pack-It cubes!
Zijn een soort van hoezen waar je je kleding en dergelijke mee kan ordenen in je koffer of rugzak.
Geen gerommel meer en alles opnieuw op hoeven vouwen als je iets onderuit je koffer moet hebben.
Ik heb er een aantal gekocht en in een normale variant gaan ongeveer 7 t-shirts, 4 broeken, 4 dikkere truien of ondergoed voor meer dan een week. Per stuk dan he. :p
dsc06675.jpg

Oké, er gat met wat proppen zelfs 8 shirts in. :j
Nice!
Waar heb je die gekocht?
En voor hoeveel als ik vragen mag? Beetje redelijke $-€ verhouding of is het gewoon de prijs met een € teken ervoor? :p

Laatst bewerkt:
@ Source: Ik heb ze bij de Bever Zwerfsport vandaan, maar daar werk ik. :033:
Ongeveer elke Buitensportzaak (Crew Adventure, Demmenie, Slee, Zwerfkei, etc. ) verkoopt ze.
De variant die daar staat is €12,50, dus ja €-teken ervoor. :p

Niet supergoedkoop, maar ze zijn wel heel stevig (nylon, stevig mesh en goede ritsen). Dit is dan een aankoop waarvan je mag verwachten dat het toch wel minstens 10 jaar meegaat. In reviews zijn er ook zat mensen die er minstens zo lang mee hebben gedaan.

De apartere varianten zijn vaak wat duurder: schoenenzak €17.95, harde variant €24,- en een die de halve maat is is €10.95. en zelfs waterdichte/bestendige versies of luchtdichte varianten voor wasgoed of specifiek voor overhemden en complete pakken.

Ik ga er morgen nog een paar halen, zodat ik m'n hele duffel vol kan stouwen. En nog eentje voor mijn winterjas, want die gaat ook mee. :D

Laatst bewerkt:
In Snowworld Zoetermeer zit er volgens mij ook een Bever Zwerfsport, ga daar morgen wel kijken :)

Denk dat ik ook een paar Pack-it Cubes en een Compression Sack voor wasgoed ga kopen =D

..Heb al een lijstje om te bekijken in de winkel xD
Denk dat ik naar het volgende ga kijken:

Eagle Creek
- Pack-It Cube
- Pack-It Half Cube
- Pack-It Double Cube
- Pack-It 2-Sided Half Cube
- Pack-It Tube Cube
- Pack-It Compression Sac

Eens kijken wat de maten 'in het echt' zijn.

Laatst bewerkt:
Lang geleden wel ja, nu zit alleen het magazijn er nog.

Je hebt wel een aardig lijstje inderdaad. Maar ik kan er ook aardig wat van.:D

Ik heb al:
3x - Pack-It Cube
1x - Pack-It Half Cube
1x - Pack-It Shoe Cube Large
1x - Pack-It Protech Cube Medium

Ik wil nog:
1x - Pack-It Double Cube
1x - Pack-It Shoe Cube Large
1x - Pack-It Tube Cube
of - Pack-It 2-Sided Cube

Laatst bewerkt:
Hoeveel sokken kunnen er in zo'n Half Cube?
(Enkel of gewoon 'normale' sokken?)

Weet nog niet of ik alles koop hoor, eerst zien hoe groot ze zijn :)

Als ik op Centraal Station ben in DH, weet je welke het dichts bij is?
Of die waar jij het koopt/werkt, weet je of ze bovenstaande dingen hebben?
En waar zit deze?

Ik heb op dit moment in de half cube 8 sokken zitten, maar dat zijn (veel) dikkere wandelsokken. Afhankelijk van je maat en het soort sokken denk ik dat er wel minstens 10 normale sokken in kunnen.

Ik zal anders morgen eens wat foto's maken van de verschillende types met inhoud.

Ik werk bij de Bever achter Hollands Spoor, maar vanuit centraal is de Bever op de torenstraat dichterbij. (vlak bij de fiddlers pub. ;)) Kijk anders eens op Bever.nl
Ik weet dat op de double en de 2-sided cube na we ze bijna allemaal hebben.

Van de Torenstraat weet ik niet exact wat ze op voorraad hebben, waarschijnlijk hebben ze de modellen wel, maar niet zo heel veel aantallen.
Je kunt ook vanuit centraal beneden op lijn 15 stappen. Die stopt namelijk naast HS en dan hoef je nog maar een klein stukje te lopen.

Die earplanes hebben we geloof ik wel, en ook een hoop andere varianten van andere merken.
De ooglapjes hebben we alleen de minder luxe versie van.
Het kussen hebben we niet, maar wel een hoop andere opblaasbare, zowel bij de kassa als bij de slaapzakken. Zelf cind ik de Therm-a-rest pillow prettiger. ook klein te krijgen, maar gewoon gevult met schuim.

Wat ook handig kan zijn tijdens het vliegen is om tijdens het stijgen en dalen kauwgom te kauwen. Je krijgt meestal vooral last als je buis van eustachius in je oor dicht blijft zitten. Door te kauwen en te slikken los je dat probeem ook op.

Tot zo ver mijn kennis van het assortiment. :003:

Laatst bewerkt:
Wat ook handig kan zijn tijdens het vliegen is om tijdens het stijgen en dalen kauwgom te kauwen. Je krijgt meestal vooral last als je buis van eustachius in je oor dicht blijft zitten. Door te kauwen en te slikken los je dat probeem ook op.

Tot zo ver mijn kennis van het assortiment. :003:
Haha ja alleen dat werkt bij mij niet :hmm

In de 'lage' vluchten' naar London bv. heb ik er geen last van, was kauwgom voldoende.
Alleen bij de 'hoge' vluchten naar Griekenland of Gran Canaria had ik er wel last van, komt waarschijnlijk omdat die landen veel hoger zijn gelegen en je dus behoorlijk wat stijgt.
Mja, had toen een half pakje kauwgom op maar mocht niet baten :p

DSC02120.jpg

Stond je vandaag ook in de winkel, JaccoW? :p

Bought:
Eagle Creek:
2x Pack-it Cube, black
2x Pack-it Half Cube, black
1x Pack-it Tube Cube, red
1x Pack-it Sack medium, black
1x Pack-it Compression Sack medium

Portefeuille is gelijk weer aan de lichte kant, dat merk is best prijzig zeg :¬
Je betaald ook vooral voor het merk volgens mij :p Het verschil tussen een Cube en Half Cube schilt €1,- á €2,- terwijl 2x zo groot en dus 2x zoveel materiaal is? :103:

Jammer dat jullie (JaccoW)/ze daar niet meer verschillende hadden, wou toch wel de 2-Sided Half Cube, Half Tube Cube en de Custom Travel Bottle/Toilet set hebben. =(
(En de Tube Cube in zwart, maar er hing er nog maar 1).

Laatst bewerkt:
@ Source: Nee ik was vandaag lekker vrij, ben naar Rotterdam geweest en ben daar vrijwel alle buitensportzaken langsgeweest. :p

Ik zag bij Demmenie in Rotterdam vrijwel alle modellen en maten, maar ik heb afgezien van de 2-sided cube. Die is wat inhoud betreft net zo groot als de normale cube, maar dan met een vel in het midden. Daardoor houdt je veel minder ruimte over.

Maar ik ben ook weer flink wat lichter geworden, ik heb namelijk een aantal erg leuke spullen gekocht.

De verzameling tot nu toe:
dsc06683.jpg

3x - Pack-It Cube
1x - Pack-It Half Cube
2x - Pack-It Shoe Cube Large
1x - Pack-It Protech Cube Medium
1x - Pack-It Double Cube
1x - Pack-It Tube Cube

Links zie je de Camelbak Hellion. Eigenlijk is het een snowboardrugzak met 3L waterzak, maar met 24L inhoud en goed draagsysteem ook prima te gebruiken als dagrugzak. :D
Bij een winkel in Rotterdam was dit en een hoop kleding voor de helft van de prijs. Dus mocht je nog een waterdichte jas of afritsbare broek nodig hebben, kun je nog bij de Active Life langs. :001:

Ik heb nog één tube-cube nodig, dus die gaan we morgen maar halen...

Laatst bewerkt:
Scheen ook een bus van Zmeer CW naar DH HS te gaan, die maar genomen schild een hoop overstappen :)

Denk dat ik morgen toch maar naar de Bever in de Torenstraat ga voor een zwarte Tube Cube en een Half Tube Cube.
Stiekem toch maar alles in de zelfde kleur :''D

Ga zo maar eens passen hoeveel shirts, sokken, boxers etc. er in kunnen =D

Bij die Camelpack, moet ik dat zien als een soort 'waterzak' in de rugzak met een tapkraan of iets dergelijks? Of?

Denk dat ik morgen toch maar naar de Bever in de Torenstraat ga voor een zwarte Tube Cube en een Half Tube Cube.
Stiekem toch maar alles in de zelfde kleur :''D

Ga zo maar eens passen hoeveel shirts, sokken, boxers etc. er in kunnen =D
Krijg 13 boxers in een Half Cube :023:
Sokken gaan er zo'n 16 in een Half Cube met beetje proppen.
In een Tube krijg ik er maar 11, denk dat ik in plaats van een Tube Cube nog een Cube of Half Cube haal.

Relaxed, misschien ga ik mijn ondergoed maar eens wisselen dan.

Een camelbak is een rugzak met een waterzak erin.
Er zit dus een flexibele zak met slang in, meestal in een geisoleerd gedeelte.
De zak zit in je rugzak, de slang vlakbij je mond.

Door te zachtjes te zuigen aan een tuitje neem je een slok water.

Waar ga je de Tube Cube halen dan?
En wat heb jij er allemaal in gekregen?
Die valt me een beetje tegen, zeker omdat die stukje duurder is door dat water resistant spul. (Waar een collega van je zei dat er door de rits gewoon vloeistof gaat, wat is het hele nut van de speciale binnenkant dan?)

Denk dat ik nog 1 Half Cube haal en een Double Cube, die hadden ze niet bij HS.
Weet je hoeveel broeken en dergelijke er in een Double Cube passen?

Hopelijk wel bij Torenstraat anders maar naar Rotterdam :)

Laatst bewerkt:
Daar heeft ie ook gelijk in. Maar het houdt wel wat tegen.

De tube valt inderdaad een beetje tegen. Voor ondergoed is 2x een half-cube handiger. De tube is wel lekker voor de laatste ruimtes, maar niet voor sokken of boxers. Misschien damesslips. :D
Ik heb nog even zitten schuiven, maar het wordt morgen dus gewoon nog een half-cube.

De Double-cube heeft Bever helemaal niet, daar had ik ook al naar gekeken. Enkel Demmenie op de Goudsesingel. Ik geloof nog in rood, groen, blauw en paars. De laatste zwarte heb ik meegenomen. :p

Die pack-it sack lijkt mij ook wel handig. Bijvoorbeeld voor shampoos en dergelijke. Hoe bevalt ie?

Laatst bewerkt:
Die Pack-it Sack is ook wel nice, ik heb de Medium.
Net even gekeken en een (Nivea) Scheerschuim bus past er in de breedte gewoon precies in, op maat gemaakt :033:
En die dingen zijn toch aardig groot, verderst past er nog behoorlijk wat bij naast zo'n bus.
Als je hem helemaal vol gooit met spullen heeft hij alleen niet zo'n leuke vorm die ergens tussen past. ;)

Jammer dat ze bij Eagle Creek niet iets verzonnen hebben voor die rits, heb hem vol laten lopen met water en als je hem omkeert is het inderdaad gewoon een fontein van water wat er uit de rits komt, jammer.
Nu is het alleen beschermt van vocht/water/vuil van buiten af.. Ik wil juist van binnenuit bescherming tegen vocht :p
Als er nu een shampoo fles oid knapt loopt het lekker via de rits naar buiten op de rest van me spullen :')
Zal met dikkere substanties als zeep denk ik wel meevallen maar toch valt het me wel een beetje tegen. :026:

---

Dan maar naar Rotterdam voor een Half Cube zwart (ook op bij BZS bij HS) en een Double Cube.

Hoeveel krijg jij in die Double Cube qua broeken etc?

---

Ga nog even vogelen hoeveel ik in die Tube krijg, anders breng ik hem terug voor een Half Cube =D

Beetje jammer inderdaad, ik zat er ook aan te denken hem daar voor te gebruiken.

Ik heb er mijn winterjas inzitten met wat handschoenen en een sjaal. Als je wilt kan ik morgen eens kijken wat er nog meer in past. Ik denk dat je er genoeg in krijgt voor een weekendje weg.

BZS?

Ik weet wel als er nu klanten naar zouden vragen, ik ze aan zou raden om 2x een half-cube voor ondergoed, 1x cube voor broeken en misschien een Pack-it folder voor shirts. :icon_razz:

Home-made afkorting :'D
Bever ZwerfSport, maar oke.

Die zwarte Half Cube is ook op bij jullie.
Morgen eens kijken wat ze in Rotterdam hebben, is dat makkelijk bereikbaar vanaf Rotterdam CS? ,, Lang leven OV.

Denk dat ik de Tube terug breng, Half Cube haal en een Double Cube in Rotterdam.
Wat kost die Double Cube eigenlijk?
Ook weer een eurotje duurder als de Cube? :''')

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan