Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb hem ook werkend aleen nog slechte onder steuning nog bios ligt het niet aan daar zit de nieuwste op maar de progie in de unit zelf moet een update hebben maar nog niet vrij gegeven
Ziet er goed uit viper, alleen jammer dat je die mosfett blocken niet via de onderkant kun vastschroeven. Dat vind ik persoonlijk wat rustiger staan.Maar verder superblockjes.
hopelijk komt der vandaag weer wat spul van freddy binnen duzz mogelijk vandaag nog een updatetje
maar ik ben meschien van plan om mijn koolance blok aan te pakken
ik ga een logo in het metale top cover laten snijden
hier een voor beeld
meschien dat ik me evga backplate ook meteen aan zou kunnen pakken
gelukig zit der een vakman schap bedrijfje bij mij in de buurd
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=9VCDrVOuQdU[/ame]
weet nog niet zkr maar moet eerst het blok onderzoeken of het mogelijk is
als je wilt laten lasersnijden, op zo een klein plaatje word toch lastig... bij laser moet namelijk de plaat eigenlijk helemaal plat zijn... en moet vast geklemt kunnen worden anders komt de snede er niet goed in. Watersnijden is misschien ook een optie voor je, hoewel die wel moeilijker te vinden zijn. Die moeten ook nog plat materiaal hebben maar die leggen het vast tussen platen in... ik ben benieuwd ik ben namelijk zelf ook aan het kijken of ik mn zijpanneel van mn kast kan laten watersnijden :033: