• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

DVS joins the club

DVS

New member
Als eerste post natuurlijk netjes even voorstellen;

Ik ben Wim, kom uit Enschede. Inmiddels 22 jaar, en werk bij de KPN technische helpdesk. Studeren doe ik nog niet, ik wil a.s. jaar Technische Informatica (ICT-Beheer) gaan volgen op het Saxion.

In 2003/4 heb ik mijn eerste pc in elkaar moeten zetten omdat ik die van mijn ouders niet mee mocht nemen naar Netgamez :icon_lol:

Destijds een AMD Ahtlon XP 2600+ op een EpoX bord (weet niet meer welk type), met een AMD 9800GT en een 120gb schijf :woot De schijf ging 1 week voor Netgamez kapot, RMA gestuurd en ik zat opgescheept met een 6gb model. Na Win XP en CS had ik nog 4gb vrij om te downloaden met DC++, en dus alles uiteindelijk op 10 dvd's heb gebrand :icon_lol:

Ja, dat was vroegah, inmiddels toch een aantal pc's versleten, en heb nu het volgende staan:

PC:
MOBO: Asus Maximus IV Gene-Z/Gen3
CPU: Intel SB i5-2500K @ 4600mhz
MEM: 8GB G.Skill Ripjaws X pc14900
VGA: Onboard, 7970 RMA gestuurd en wacht op een EVGA GTX 680.
SOUND: Onboard
HDD1: OCZ Vertex III 60GB
HDD2: Seagate ST31000528AS 1TB
HDD3: Samsung HD321KJ 320GB
PSU: Corsair AX650
CASE: Corsair Carbide 500R
OS: Win 7 x64 Pro
Koeling: Standaard coolers van de 500R, met een Scythe Mugen 2 Rev. B, met nog een extra push fan erop.

Het ziet er zo uit:

UMR8o.jpg


Dat is wat er nu in zit, en gister heb ik een waterloop voor alleen de CPU binnen gekregen:

XSfIUh.jpg


Omdat ik nog op de GTX 680 aan het wachten ben, ga ik de set nog niet installeren.

Watercooling had ik altijd al in mijn achterhoofd, sinds ik er een keer over las in een Computer Totaal, ergens in 2003. Nu is het dan zo ver, ik moet nog het eea bestellen, en ik hoop ergens volgende week te kunnen beginnen met inbouwen!

Oja, in de tussentijd zag het er eventjes zo uit, met een 7970 en een Zalman ZM500-HP voeding, wat niet werkte:

C7w4Z.jpg


Een ZM600-HP kreeg hem trouwens wel aan de praat :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan