• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Duurste toetsenbord ter wereld!

HighSpeed^

Destinasian'
1. Happy Hacking Keyboard HP Japan, PFU Ltd 525,000 yen
PFU Ltd of Ishikawa, Japan, an affiliate of Fujitsu, is producing the Happy Hacking Keyboard Professional HP Japan, a made-to-order keyboard handcoated with Urushi lacquer. This made to order keyboard is coated many times using a special brush made from the hairs of virgins, and then powdered with gold dust! The price for this expensive computer keyboard is a grand sum of 525,000 yen or about US $4,440.

expensive-keyboard.jpg

Bron: 10 Most Expensive Computer Keybords

Misschien een idee voor completer of highflow om ze te verkopen ? :p
 
is nog in ontwikkeling, dit word de opvolger van de optimus die freddy liet zien :033: dus ik zou mn spaarvarken maar vast vet mesten, want hij word uitgebeent als je dit toetsenbord wilt :p

( Ik moet zeggen ik vind het ergens wel een heel erg hoog star trek factor hebben, ik zie data er nog wel achter typen :S )
 
in princiepe wel ja :D

Het mooie is dat er ook nog een kleine reken machine boven de numpad is ingevoegt :106:

Maar als de touchscreen ongeveer zo gevoelig is als de iphone kan die nog erg intressant worden
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan