• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dutchmining eigen BTC mining pool gestart

X-Tripiot

Hardware Master
Hi all,

Ik doe al enige tijd (2010) Bitcoins minen. En weet dat er hier ook wat mensen het doen. Nu leek het me leuk ( i.v.m. er nog geen is ) om een Nederlandse mining pool te starten. Dus dat heb ik gedaan.

Leek me namelijk leuk om eens als ons kleine landje het op te nemen tegen alle grote in het bitcoin wereldje van nu.

Waarom zou ik naar deze pool gaan?

Nou omdat iedere week er een jackpot word opgebouwd onder de gebruikers. Wat gemiddeld 0,25 btc is (omgerekend 23.22 euro) Deze jackpot wordt verloot en win je deze is het natuurlijk mooi meegenomen.En omdat de pools gemiddeld net zoveel opbrengt als alle andere pools op internet, wordt je er zoiezo niet slechter van. Zitten op totaal van Miners: 439 Met een totaal van 1935.93 GH/s erg weinig uiteraard in vergelijking.



Hoe meld ik me aan?

Aanmelden bij de pool is simpel maak een account bij : http://Dutchmining.triplemining.com

En thats it.

Server info

stratum.triplemining.com:3334

Mocht je server geen stratum ondersteunen gebruik dan :

eu.triplemining.com:8344

Pool name: highflow_dutch_mining

Of gebruik een stratum proxy server:

Windows download HIER

Linux download HIER

Heb je nog vragen. laat even weten.


Uiteraard mag je ook meedoen als je gewoon met je ati gpu setup wilt draaien. Mocht de jackpot op je vallen is het toch een leuk extratje.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
Zwelgje M'n eigen stekkie (MAN CAVE) (slooo build) Overige Builds 10
N Test eigen fans yellow leds Cases en Modding 6
Sw333t [How-To] Maak je eigen zieke ledstrips [in a wwwicked way] Handleidingen en Installatie Tips 58
E Software guides: je eigen linux thuis-servertje opzetten Hardware & Software 35
XenoMorpH Maak je eigen pomp psu voor het lek-testen :) Handleidingen en Installatie Tips 7
L Eigen thuisserver maken Hardware & Software 7
l3p [IN-ACTIVE] Kunstof blokjes om je eigen case mee te bouwen. Verkocht 6
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
A Vraag nieuwe en eigen build Waterkoeling 7
Freddy HighFlow op ons eigen nieuwe dedicated webserver! HighFlow Computer Cooling Shop 19
aadje93 gaat dit passen (ek 4890 blok op een eigen koeler model 4890(club3d) Waterkoeling 0
P Eigen web/ftp server opzetten, voordelig of toch huren? Hardware & Software 14
K Mijn eigen geprutste pctje Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
stravinski Eigen berichten verwijderen HighFlow Forum 8
Ludwig XSPC Eigen samenstelling Advies Waterkoeling Setup 6
Sw333t [VERKOCHT] ASRock H61 Pro BTC + Intel Pentium G2030 Verkocht 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan