• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dual screen Beeldschermen probleem, slechts 1 heeft beeld

noob2070

Young, Wild and Free
Goedendag,
Ik heb 2 keer een vga beeldschrem, en ik wil deze koppelen aan mijn XFX HD 6870.
Ik heb 2 keer dvi naar vga adapter gekocht, maar hij doet het maar bij 1 van de 2 dvi outputs.
Hij word ook niet herkend in hardware en bij de bijgeleverde software.

Wat moet ik doen?
Noob2070
 
dat probleem had ik ook met mijn vorige xfx hd6870 black edition, had ik allemaal kabeltjes en opzet stukjes geprobeert maar ik kreeg het 2de scherm gewoon niet draaiende. dus had ik hem op marktplaats verkocht voor 100,- en toen een gtx 570 gekocht en met installeren van 2de scherm geen enkel probleem gehad.

ik kan je verder ook niet helpen, ik kan alleen mijn ervaring geven dat het mij niet is gelukt '' ze zeggen altijd de aanhouder wint, dus wie weet krijg je hem nog aan de praat je 2de scherm"
 
Oke bedankt is de GTX 570 beter dan de HD6870? Of gelijk?
Het kan ook aan liggen dat er maar 1 van de 2 dvi aansluitingen analoog is...
Maar dan kan ik beter een andere videokaart halen:(
 
ik merk zelf dat de gtx 570 beter is en stabieler maar mischien verschilt dat per systeem.
de hd 6870 was voor mij de eerste dure videokaart die erg goed was, maar ik had constant problemen met de drivers en mijn pc viel vaak uit en ik had heel veel problemen en een 2de scherm lukte ook niet. dus ik had hem op maar snel weer gekocht en een nvidia gekocht en ik heb daar sinds dag 1 geen problemen mee gehad.
 
Er zit inderdaad veel kans in dat maar een van je twee DVI uitgangen analoog is.
Wel jammer dat je schermen enkel VGA hebben, DVI is ondertussen toch al standaard op de meeste schermen en lost al die problemen op :)
 
ik heb altijd met 2 analoge schermen op 1 5870 gedraaid en zelfs op een 4850

Ati ondersteunt elke type schermen tot max 3 per scherm, 2x dvi adapters naar 2x analoge scherm op je kaart gaat zeker wel lukken!

1 nadeel je heb echt 5 verschillende soorten DVI blokjes kwa pin-out! zoek blokjes die alle pinnetjes hebben!
 
Hmm..jammer dat het zo niet kan:(
Ik heb ook geen zin om dit uit te gaan zoeken.
Heb ik teminste weer een goede smoes voor me ouders dat ik geen 2 beeldschremen kan hebben:p en dat ik een andere moet hebben XD
Dan denk ik dat ik een andere videokaart moet gaan kopen:D
Welke raden jullie mij aan?
Ipv de 570?
 
Ik ben aan het nadenken over de GTX 560 maar je hebt zoveel keuze...
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten NVIDIA - GeForce GTX - ASUS ENGTX560 Ti DCII/2DI
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten NVIDIA - GeForce GTX - ASUS ENGTX560 Ti DCII TOP/2DI/1GD5
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten NVIDIA - GeForce GTX - ASUS ENGTX560 Ti DCII TOP/2DI/1GD5
Tussen deze 3 zit ik na tedenken..
En dan vooral ASUS ENGTX560 Ti DCII TOP/2DI/1GD5
Kan iemand benchmarks van zoeken en reviews kan je zo 1,2,3 niet vinden.

Maar het iedee is dan om deze wie ik heb te verkopen.
Dan ASUS ENGTX560 Ti DCII TOP/2DI/1GD5 kopen..
Sparen en dan mischien in sli zetten
 
Is het ook mogelijk dat ik bijvoorbeeld een oude nvidia kaart er bij in stop?
En dat ik de hd6870 voor gamen en 1 beeldschrem gebruik
en de nvidia voor 1 ander beeldschrem gebruik?
Btw die nvidia heeft 256 MB geheugen
 
Iemand anders mischien?
Of weet iemand als ik het zou proberen of er wat mis zou kunnen gaan?

Added after 34 minutes:

Ik heb er eentje gekocht met alle pinnetjes.
Maar deze doet het ook niet en word ook niet herkend....
2ynned4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je kan een XFX HD 5450 erbij plaatsen als tweede kaart voor je ondersteunende beeldschermen.
Dit ontlast ook je hoofd-kaart een beetje (niet dat bureaublad weergave zo veeleisend is).
De XFX versie heeft een passieve single-slot koeler en hier ondervindt je dus de minste last van.

Ik zou wel eerst even testen of beide schermen het wel gewoon doen door ze even om te wisselen, en ook de kabels en adapters even uitvoerig te testen wat nou werkt in welke combinatie.
Niet dat je weer geld uit gaat geven terwijl de fout ergens anders ligt.
 
Oke bedankt;)

Ik heb een beetje gezocht naar deze problemen en volgens een duits forum(Wat ik er van begrepen heb) moet ik een Dvi-d(duel link) adapter hebben.
Dus dan gaan we morgen weer naar het onderdelen huus:D
Mischien handig
24zi3w5.jpg
 
Oke vandaag naar het onderdelen huus geweest....
En zoiets bestaat niet:S
Ik heb gemailt met XFX en hun zeggen ook dat dit niet kan....
Dus moet een nieuw schrempje gaan kopen.....
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Complete dual loop te koop [Hardline] Hoop onderdelen Te Koop 6
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Resonance Single & Dual HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers - Arterial Dual 560mm Water-Box HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron HC060 PC Hardware Monitor/Display for AIDA64 Software - 6" IPS, Dual Bay / 2-bay mounting 5,25” HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X MO-RA 360 + Dual Pump bracket Cases en Modding 4
Freddy Singularity Computers Ethereal Single, Dual en Core 2.0 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower Alphacool dual pomptop Waterkoeling 2
P Aquaero Aquastream Ultimate vs D5/MCP Dual pump Waterkoeling 3
Fryslanboy [WC] Dual System, i5 KabyLake, Z270G en Z270I, 2x GTX10xx Advies Waterkoeling Setup 6
TinusB Single of dual loop Waterkoeling 3
S Alphacool GPX SLI Connector - Dual Asymetric HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
G waterkoeling voor dual xeon (socket 771) fileserver Advies Waterkoeling Setup 8
arwin74 Phanteks Dual SSD Bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Sw333t Phanteks Enthoo Mini XL DS (Dual System) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bas9466 Asus dual bay total controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 35
J Monsoon Series Two D5 Premium Dual 5.25 Reservoir blue en basic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
F Monsoon Series Two D5 Premium Dual 5.25" Reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
M Bitspower D5 Mod Kit / Mod Top / D5 Dual Single Top Upgrade Kit 150 Installed Height Waterkoeling 3
4 Dual D5 pomp vraag! Waterkoeling 3
T little devil dual psu bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Pharlap [TKA] TPI 342C1 Dual Input K-Type Thermocouple Thermometer Verkocht 3
XenoMorpH EK-DDC Dual TOP V.2 nog verkrijgbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S [EK-FC Terminal DUAL Serial] past niet, alternatieven? Waterkoeling 2
S [EK-FC Terminal DUAL Serial] Rubber ringetje/gasket blijft niet in de groef zitten.. Waterkoeling 4
P Welke Dual bay reservoir met pomp? Advies Waterkoeling Setup 5
R s2011 ... goede/beste blokken voor dual proc Waterkoeling 0
XenoMorpH Welke EK res op de EK-DDC Dual TOP V.2?? Waterkoeling 3
nicvdv EK-FC Bridge DUAL Parallel CSQ Plexi Waterkoeling 2
G (TKA-rad) radiator xspc dual fan radiator silver Verkocht 1
B EK-FC Bridge DUAL Serial 3-Slot CSQ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Singular1ty [IN-ACTIVE] EK-FC Crossfire/SLI bridge DUAL PARALLEL, Bitspower Rad mount Verkocht 0
F [IN-ACTIVE] Bitspower D5 / MCP655 Dual Mod Top/Extreme Verkocht 0
Sw333t XSPC Dual 5.25" Bay Reservoir - Black - Ball Front (BR525DBW) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P EK-D5 Dual TOP G1/4 CSQ - Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C [IN-ACTIVE] EK-FC Bridge DUAL Parallel CSQ Verkocht 1
w4rlock XSPC dual ddc bayres blanking plate with o-ring Gevonden 0
psyduck170 plaatsing bitspower dual pump top Overige Koeling 4
Luculenus [IN-ACTIVE] Swiftech MCP35X2-BK (Dual) Pump - Black met reservoir. Verkocht 4
J Swiftech Maelstrom-35X 5.25 Dual Bay HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
E X2O 750 Dual bay pump/res genoeg voor 240 + 360 radiator Waterkoeling 2
Tath [IN-ACTIVE] Koolance reservoir RP-452X2 Dual 5.25"rev. 1.3 Verkocht 0
Tath [REFUSED] Koolance reservoir RP-452X2 Dual 5.25"rev. 1.3 Verkocht 1
canonchiel [VERKOCHT] Dual Laing DDC-1Plus MCP355 140mm res Verkocht 3
canonchiel [REFUSED] Dual Laing DDC-1Plus MCP355 12V + 140 mm res + 2 pump coolers Verkocht 1
R [IN-ACTIVE] GTX 295 dual pcb waterblok Gevonden 15
R Welke Dual Top voor 2x MCP35X? Waterkoeling 1
R Swiftech Maelstrom-35X 5.25 Dual Bay Reservoir with 2x MCP35X housing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
arwin74 [IN-ACTIVE] Aqua-Computer Aquacover Dual DDC Top G1/4 Verkocht 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan