Freddy Administrator Forumleiding 24 mei 2010 #1 Ik kreeg deze plaatjes in mijn mail vandaag :066: Lekker dromen :055: Laatst bewerkt: 24 mei 2010
Fuwa Fuwa New member 24 mei 2010 #2 WoW! :| Ik krijg gewoon een spontane lach op mijn gezicht , nu ik al die gruwelijk auto's + garages zie. ^_^ +1 voor al die geweldige design! :066:
WoW! :| Ik krijg gewoon een spontane lach op mijn gezicht , nu ik al die gruwelijk auto's + garages zie. ^_^ +1 voor al die geweldige design! :066:
Freddy Administrator Forumleiding 24 mei 2010 #3 hahaha ja he Als je een van bovenstaande garages volledig bezit, mag je wel zeggen dat je geslaagd bent in jouw leven haha (financieel gezien dan )
hahaha ja he Als je een van bovenstaande garages volledig bezit, mag je wel zeggen dat je geslaagd bent in jouw leven haha (financieel gezien dan )
Blackruby Senior Member 24 mei 2010 #4 Ik ga denkik ook mijn auto in de woonkamer zetten. (Als ik er eentje heb )
dopestuff Moderator Forumleiding 24 mei 2010 #5 erg mooi, maar sonde... zijn volgens mij allemaal auto's die alleen maar staan mooi te wezen
Flythe Senior Member 24 mei 2010 #6 http://i45.tinypic.com/1zqq4ox.jpg werd dit ding niet via de vloer met een autolift de woonkamer ingetakeld?
http://i45.tinypic.com/1zqq4ox.jpg werd dit ding niet via de vloer met een autolift de woonkamer ingetakeld?
Freddy Administrator Forumleiding 24 mei 2010 #7 haha dat zou wel cool zijn om te patsen bij je vrienden Maar volgens mij is daarachter een overheaddeur:
haha dat zou wel cool zijn om te patsen bij je vrienden Maar volgens mij is daarachter een overheaddeur:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 24 mei 2010 #9 Nope dat ding kan alleen achterover kantelen zodat de auto naar buiten rolt, anders gaat de kamer zo stinken @Demo Nope, dit is van Leno Man heeft ongeveer 100 auto's en 100 andere apparaten (motors enz)
Nope dat ding kan alleen achterover kantelen zodat de auto naar buiten rolt, anders gaat de kamer zo stinken @Demo Nope, dit is van Leno Man heeft ongeveer 100 auto's en 100 andere apparaten (motors enz)
Demolisher Junior Member 24 mei 2010 #10 ohw sorry, maar ik denk dat het duidelijk is waarom die naam in mijn hoofd schoot XD
V vincent Gouden member 24 mei 2010 #12 voor mij is dit normaal, dit zie ik elke avond als ik mijn garagedeur op afstand open
Dutch013 Junior Member 25 mei 2010 #14 Er word volgens mij niet met de auto's gereden. Ook jammer. Maarja, ik ga ervan uit dat als je dit kan betalen je ook wel een prive circuit hebt.
Er word volgens mij niet met de auto's gereden. Ook jammer. Maarja, ik ga ervan uit dat als je dit kan betalen je ook wel een prive circuit hebt.
LightStar DataCenter 25 mei 2010 #16 Dutch013 zei: Er word volgens mij niet met de auto's gereden. Ook jammer. Maarja, ik ga ervan uit dat als je dit kan betalen je ook wel een prive circuit hebt. Klik om te vergroten... Als ik zoveel auto's zal hebben dan zou ik vast ook wel een circuit hebben ja
Dutch013 zei: Er word volgens mij niet met de auto's gereden. Ook jammer. Maarja, ik ga ervan uit dat als je dit kan betalen je ook wel een prive circuit hebt. Klik om te vergroten... Als ik zoveel auto's zal hebben dan zou ik vast ook wel een circuit hebben ja
MonsterEnergy Formally known as GreenDragon 25 mei 2010 #18 Zal die die niet al hebben ? (Tja, foto's verouderen snel)
Homienator New member 25 mei 2010 #19 Enkele van die foto's heb ik al gezien maar dan in een programma waar beroemdheden hun huis laten filmen voor een programma^^ CRIBS noemt dat programma.
Enkele van die foto's heb ik al gezien maar dan in een programma waar beroemdheden hun huis laten filmen voor een programma^^ CRIBS noemt dat programma.
MrGiorgio De Planner 26 mei 2010 #20 Alleen die Amerikanen en de auto's van foto 4 staan op kenteken. Dus ik denk ook dat er weinig mee gereden wordt. Wel zonde hoor.
Alleen die Amerikanen en de auto's van foto 4 staan op kenteken. Dus ik denk ook dat er weinig mee gereden wordt. Wel zonde hoor.