Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
de diamantschijf ging goed tot dat ie zojuist uit elkaar spatte gelukkig is het grootste werk klaar nu nog de hoekjes (heb der al mijn "prul"diamantstiftjes op kapot geslepen
Greetz B0B0
dat denk ik niet dank gewoon dat graniet bewerken met wat hobby materiaal er behoorlijk over is want het speedclick mechanisme is er zelfs van uitgesleten... (zelfs de flexibele as van mijn fake dremel heeft het opgegeven) vond het gewoon raar en jammmer (blijft 20€ voor 1 schijfje) dat hij toch ineens kapot spatte...
Greetz B0B0
Ik had ook een origineel schijfje om wat pc kast paneel en dat is niet dik ,door te slijpen ,het scheelde 10 cm of ik had een stuk schijf recht in me keel gekregen , was een originele Dremel accessoire
speedclick of niet met zo'n dingen gewoon altijd je veiligheidsbril dragen! want je strot zal er wel tegen kunnen maar je oog zal er minder happy mee zijn