• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dreamhack Rotterdam 2019, Ahoy

Oke, nog een weekje en dan is het zover: Dreamhack in Ahoy.
[MENTION=4964]Alecs010[/MENTION] gaat met 2 vrienden meedoen [MENTION=1]Freddy[/MENTION] en ik gaan als bezoekers

Klopt dit nog steeds? Of gaan er meer ?
 
Er haakt er misschien 1 af, hij zit in een antikraak huis omdat het lekker goedkoop is moet er alleen nu uit, hij reageerd nu ook bijna niet meer en als je hem een bericht stuurt zegt die heb andere dingen aan me hoofd... snap ik wel, maar hij heeft wel de kaarten gereserveerd.. ga over morgen even langs mocht hij niks laten weten dus word 2 of met 3 man in totaal.
 
Volgende week zaterdag kan ik niet meer, dan houden we een (vervroegd) verjaardagsfeestje van mijn dochtertje.
Zondag ochtend tot vroeg in de middag zou ik wel even langs kunnen gaan, hopelijk valt er dan nog wel wat te zien :)
Had jij een dag in gedachte Gio?
 
Ben langs geweest voor de toegangs kaarten... hij woont dus niet antikraak omdat het lekker goedkoop is maar er iets niet goed gaat werk of prive boeit me geen hol zo ga je niet met vrienden/mensen om, hij heeft het geld ergens anders voor gebruikt... en daarna kwamen er een paar smoezen uit... maar goed doet er niet toe.... :(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan