• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dreamhack Rotterdam 2019, Ahoy

Alecs010 zei:
Freddy kun je ook gewoon deelnemen bedoel super goed in gamen ben ik niet, maar vind het wel leuk om te doen. Of is dit echt voor het geld spelen?

Als je ook voor de gezzeligheid met je pc kan wil ik dat wel doen met meerdere mensen anders gewoon als bezoeker?

Ga jij deelenemen??

Gr Alex

Ik reageer even hier, dat is makkelijker dan via PM en hebben andere mensen er ook wat aan :)

Zoals vrijwel elke LAN party, gaat het niet puur om het (wedstrijd) gamen :)
Je kan dus gewoon aanwezig zijn als bezoeker om beetje rond te kijken, of je neemt jouw eigen PC mee om mee te doen met de LAN.
Je bepaalt zelf wat je dan doet, dus beetje spelen voor de lol met de andere mensen, of als je een serieuze gamer bent -> inschrijven voor de wedstrijden.
Als wij een LAN bezoeken, wordt er eigenlijk niet zoveel gegamed :sarc: , uit eten gaan, hier en daar een beetje hangen etc. kost ook veel tijd :p
 
Ik denk dat ik wel n kijkje ga nemen nu onze vaste hangplek in Eindhoven tegen de vlakte gaat.
Dus dit jaar ga ik er alleen als bezoeker heen.

Nadeel van Rotterdam vind ik wel, dat het te dichtbij is. Mijn vriendin reageerde gelijk met: oh, blijf je lekker thuis slapen zeker.
Daar gaat m'n jaarlijkse uitje met de mannen...
 
Ik had via via gehoord dat de locatie waar vroeger NetGamez werd gehouden (De Beursfabriek), maar niks is nog zeker.
Even de aankondiging van The Party daarvoor afwachten :)
 
Ik had via via gehoord dat de locatie waar vroeger NetGamez werd gehouden (De Beursfabriek), maar niks is nog zeker.
Even de aankondiging van The Party daarvoor afwachten :)

Offtopic:
Even de locatie gecheckt, maar het dichtsbijzijnde hotel is 2,5 km verderop.
Maar de jaarbeurs in Utrecht is nog niet geboekt zag ik :112:. Hotels en de stad zijn in de buurt. Net als het station.

Ontopic: gaan er meerdere mensen een kijkje nemen op Dreamhack zoals ik? Misschien kunnen we afspreken?
 
Gaan we samen? Zo ja, maken we dan een lijstje?
Ga jij weer een impressie filmen [MENTION=1]Freddy[/MENTION]?


P.S. Iedereen haalt zelf zn kaartje(s), want er is geen volumevoordeel.
 
Ik hoop dat ze hier meer te bieden hebben voor de bezoekers als bij The Party.
Dit zou ook een "Gaming Expo" moeten zijn, ben benieuwd wat ze daar gaan exposeren, valt nu nog weinig over te vinden...
 
Ik heb ondertussen 2 vrienden zover gekregen om ook te deelenemn aan dreamhack, ik ga dus wel deelnemen, mochten er nog mensen zijn die ook mee willen laat het weten neem ik contact met je op om het te regelen. We willen aankomende week de kaarten gaan bestellen.

Lijkt me leuk om jullie daar te zien :).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan