Fuwa Fuwa New member 14 juni 2011 #21 Torrents - uTorrent Ik had een premium account voor Megaupload, daarmee kon ik unlimited downloaden en poorten openen. Hiervoor gebruikte ik Jdownloader. En een maand Rapidshare premium account gehad.
Torrents - uTorrent Ik had een premium account voor Megaupload, daarmee kon ik unlimited downloaden en poorten openen. Hiervoor gebruikte ik Jdownloader. En een maand Rapidshare premium account gehad.
D Daantjuhh14 New member 14 juni 2011 #22 Hmm, Soulseek kan ik niks mee vinden. Balen dit, met Limewire ging dit zoo makkelijk.
aadje93 Member 15 juni 2011 #24 download station 2 zet gewoon alles via download director naar me nas toe (maar even op utorrent gestemd voor downloads die snel nodig zijn) normaal download me nas alles snachts gewoon
download station 2 zet gewoon alles via download director naar me nas toe (maar even op utorrent gestemd voor downloads die snel nodig zijn) normaal download me nas alles snachts gewoon
C CrizCroz Junior Member 15 juni 2011 #26 gebruik ook me nas om alles te downloaden kan het de hele dag door bespaart me energiekosten
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 22 juni 2011 #28 Daantjuhh14 zei: Hmm, Soulseek kan ik niks mee vinden. Balen dit, met Limewire ging dit zoo makkelijk. Klik om te vergroten... Lijkt mij heel erg sterk.
Daantjuhh14 zei: Hmm, Soulseek kan ik niks mee vinden. Balen dit, met Limewire ging dit zoo makkelijk. Klik om te vergroten... Lijkt mij heel erg sterk.
C CrizCroz Junior Member 22 juni 2011 #29 Limewire was echt de shit vroeger.. net zoals napster maar helaas..
P pieter0908 New member 27 juni 2011 #30 ik gebruik nog steeds bittorrent, binnenkort maar eens zo'n nieuwsgroepenserver abbo kopen...
olympus zander 27 juni 2011 #31 heb spotnet uitgevonden. erg makelijk! alleen jammer van die spots downloaden de hele tijd.
Johnny Moderator Forumleiding 27 juni 2011 #32 Ja dat vind ik ook bloed irritant, sinds dat gebeurde zoek ik via online engines (ftdworld, nzbspots.org etc.)
Ja dat vind ik ook bloed irritant, sinds dat gebeurde zoek ik via online engines (ftdworld, nzbspots.org etc.)
Johnny Moderator Forumleiding 4 juli 2011 #35 Same here mijn keuze staat er niet tussen dan maar zo: Heb een usenet abbo lopen bij Usenet aanbieding voor UPC klanten | Chelloo.com, zoeken doe ik met; NZBSpots.org - Spots , FTD World en Spotplanet 1.3. Downloaden doe ik met NewsLeecher. Nieuwe muziek albums zoek ik via GABBER .od.ua - Hardcore, Gabber, Hardstyle, Breakcore, Speedcore, rapidshare, megaupload, depositfiles, hotfile, letitbit mp3 download en download ze daarna met usenet
Same here mijn keuze staat er niet tussen dan maar zo: Heb een usenet abbo lopen bij Usenet aanbieding voor UPC klanten | Chelloo.com, zoeken doe ik met; NZBSpots.org - Spots , FTD World en Spotplanet 1.3. Downloaden doe ik met NewsLeecher. Nieuwe muziek albums zoek ik via GABBER .od.ua - Hardcore, Gabber, Hardstyle, Breakcore, Speedcore, rapidshare, megaupload, depositfiles, hotfile, letitbit mp3 download en download ze daarna met usenet
maomanna Shoutboxspammer 5 juli 2011 #36 olympus zei: heb spotnet uitgevonden. erg makelijk! alleen jammer van die spots downloaden de hele tijd. Klik om te vergroten... Johnny zei: Ja dat vind ik ook bloed irritant, sinds dat gebeurde zoek ik via online engines (ftdworld, nzbspots.org etc.) Klik om te vergroten... Je kan aangeven wat de NZBknop moet doen, NZB openen, NZB downloaden etc, dan download spotnet ze niet meer.
olympus zei: heb spotnet uitgevonden. erg makelijk! alleen jammer van die spots downloaden de hele tijd. Klik om te vergroten... Johnny zei: Ja dat vind ik ook bloed irritant, sinds dat gebeurde zoek ik via online engines (ftdworld, nzbspots.org etc.) Klik om te vergroten... Je kan aangeven wat de NZBknop moet doen, NZB openen, NZB downloaden etc, dan download spotnet ze niet meer.