Robin
Member
Ik wil een nieuwe dos game pc gaan maken. Had al in het begin van jullie forum tijdperk al eens eentje gemaakt met een pentium 4 processor. Ik ben van plan om er een tragere erbij te maken, waarom? Omdat ik vind dat de tijdstukken vanaf de pentium 1 en de pentium 4 behoorlijk uit elkaar liggen. Ik vind de oude pc daarom iets te `overdone`En daarnaast het gezeik om dos, win95 en winxp naast elkaar te installeren niet zo zie zitten. Ik wil op de `nieuwe` dos computer alleen maar dos en windows 95 draaien, en op de pentuim4 alleen windows xp erop laten staan..
Alleen mijn vraag is wat kan ik er allemaal erin proppen om er een leuke bak van te maken (wellicht me voodoo 2 in sli richting dos game bak doen)
Alleen welke onderdelen kan ik het beste ervoor pakken? Want zo lijkt mij de pentium 1 wel wat erg traag voor sommige dingen die in windows 95 kunnen draaien.
Pentium II / III zou kunnen alleen ben een beetje bang dat het weer te snel loopt.. Wat is hiervoor de beste keuze?
Alleen mijn vraag is wat kan ik er allemaal erin proppen om er een leuke bak van te maken (wellicht me voodoo 2 in sli richting dos game bak doen)
Alleen welke onderdelen kan ik het beste ervoor pakken? Want zo lijkt mij de pentium 1 wel wat erg traag voor sommige dingen die in windows 95 kunnen draaien.
Pentium II / III zou kunnen alleen ben een beetje bang dat het weer te snel loopt.. Wat is hiervoor de beste keuze?