• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Doorgefikt toetsenbord

Hallo Luitjes,

Ik zit hier met een probleempje. Zojuist is mijn G19 overleden, waarschijnlijk is ie goed doorgefikt (enorme stank). Het rare eraan is dat het van het ene op het andere moment is gebeurt, In de settings of bekabeling heb ik niks veranderd. Uiteraard ook de standaard meegeleverde bekabeling gebruikt. Kan er enig risico bestaan dat er nog meer gaat doorfikken? De brandlucht komt enkel uit de G19, niet uit de stekkerdoos en uit ervaring weet ik als een stekkerdoos doorfikt hij ook goed gaat stinken. Is er een manier hoe ik dit makkelijk kan uitsluiten?

Heb btw gewoon geprobeerd nog RMA aan te vragen ook al komt ie uit Apr. 2009. Wie niet waagt wie niet wint toch? Lijkt me toch vrij ernstig dat dit kan ook..

Greetings,
Reinoud
 
Welk stekkerblok bedoel je eigenlijk? Heb je hier misschien een foto van? Of bedoel je hiermee een verloopje van PS/2 naar USB?

En Logitech staat bekend om erg goede service op het gebeid van garantie. Zelf al meerdere dingen defect gehad, zelfs die buiten de garantie termijn vielen, kreeg dan een kortingsbon aangeboden om alsnog een nieuw product met korting uit te zoeken. Nadeel is wel dat je deze bon op de logitech site moet gebruiken, waar de prijzen vrij hoog liggen.

En mocht het product nog gewoon in het assortiment zitten en binnen de garantietermijn vallen dan krijg je gewoon een nieuw product en hoef je het oude product niet eens compleet op te sturen, alleen fitale onderdelen en denk dan aan batterijklepjes en stekkers en dergelijke. Dus het defecte product word hierdoor compleet onbruikbaar.

En de 1e 2jaar van de garantietermijn verlopen via de (web)shop waar het product is aangeschaft, maar hier val jij dus buiten waardoor Logitech jouw een mooi voorstel gaat doen of gaat omruilen, maar das even een kwestie van afwachten en kijken wat Logitech gaat/wil doen ;)

edit: kijk even op de site van logitech, hier staat namelijk de garantietermijn vermeld ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan