• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

DNS-Fout

Fuwa Fuwa

New member
Hey;

Ik krijg telkens als ik verbinding met mijn modem wil maken krijg ik een DNS-Fout te zien.

Dit is ook op de ps3 en op andere computers.

Dus het ligt waarschijnlijk aan de modem die het signaal niet door kan sturen..

Weet er iemand hoe je deze DNS-Fout kan oplossen?

groeten,

YH

Ik probeer draadloos verbinding te maken naar mijn modem, dus eerst gaat die naar verbindingen zoeken en dan kies ik mijn verbinding uit en gaat die verbinden.

Ik begrijp het gedeelte met static en dynamic gedeelte niet..

Ik heb ip gewoon op autmatisch toewijzen ingesteld.

Ik probeer draadloos verbinding te maken naar mijn modem, dus eerst gaat die naar verbindingen zoeken en dan kies ik mijn verbinding uit en gaat die verbinden.

Ik begrijp het gedeelte met static en dynamic gedeelte niet..

Ik heb ip gewoon op autmatisch toewijzen ingesteld.

Het was met draad, draadloos is nog erger..

als je pc hetzelfde probleem heeft en de ene met draad en de ander draadloos lijkt het me niet te liggen aan 1 van de 2... heb je ze direct op je modem / router aangesloten ? het zou kunnen dan je provider maar 1 of 2 ip adressen toebedeelt dat het daardoor komt...

als je pc hetzelfde probleem heeft en de ene met draad en de ander draadloos lijkt het me niet te liggen aan 1 van de 2... heb je ze direct op je modem / router aangesloten ? het zou kunnen dan je provider maar 1 of 2 ip adressen toebedeelt dat het daardoor komt...

Pc -> versterker -> modem (draadloos) "DNS-probleem"

Ps3 -> modem (draad) "DNS-probleem"

Modem kan volgens mij wel meerdere pc's met verbinding voorzien. :)

heb je verder nog dingen op je modem aangesloten staan dan IP adressen vraagt ? en is het een modem van je ISP af ? Die kan ook problemen geven, dat kunnen hun gedeeltelijk over afstand effe doornemen

heb je verder nog dingen op je modem aangesloten staan dan IP adressen vraagt ? en is het een modem van je ISP af ? Die kan ook problemen geven, dat kunnen hun gedeeltelijk over afstand effe doornemen

ik begrijp niet wat je bedoeld met ISP.. :p

voor de rest nog wat UTP kabels aangesloten die ook ip-adressen verijst.

isp is je internet service provider. Zoals upc of ziggo ( blergh ) het zou het zomaar kunnen dan je DNS fout staat in je modem ? en ik zou op de pc die werkt en de pc die niet werkt en de ps3 is je dns ip controleren. Het kan zijn dat die op de pc die wel werkt anders is dan de rest.

yus yus... maar het komt nog wel is voor dat een provider bijvoorbeeld 3 IP's toekent en dat een van je devices er maar 1 kent. Of dat een forwarding niet goed staat ingesteld of noem maar op :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan