Het is zo gelegen,ik draai crossfire met twee Club3D Radeon HD 7990 daar zitten 2 minidisplay poorten op 1 HDMI en 1 DVI.
Eyefinity is vanaf videokaart1 aangesloten met 1 mini display port adapter naar gewoon display port aan middelste monitor ,en dan een Active mini display port DVI adapter naar DVI voor het rechtse scherm,dan nog een DVI naar DVI aan linker monitor.
Dit werkt maar ik heb veel last van screen tearing in games vooral op het linker scherm V-sync en dergelijke biedt geen verbetering.
Wat ik wil is de drie schermen aansluiten met alleen diplay port kabels zodat er beter gesinchroniseerd wordt met de hoop dat het oerlelijke screen tearing verdwijnt,als ik enkel op het middelste scherm bijv Bioshock Infinite of BF3 speel dan heb ik geen last van screen tearing.
Daarmee neem ik aan dat mijn graka's in orde zijn.
Daarom ben ik opzoek naar een Display port hub ,zodat ik met een verloop van mini display port naar display port de hub aansluit en dan 3 display port kabels vanaf hub naar de monitoren zie link
http://blogs.amd.com/play/2012/04/2...isplays-and-what-you-might-be-missing-out-on/
Anders andere videokaarten met meer dan 2 minidisplay port uitgangen,ik geloof dat die Asus Matrix kaarten er wel 4 display porten op hebben zitten.
Dat screen tearing is echt geen porum.