Freddy Administrator Forumleiding 8 oktober 2010 #41 We verlengen het tot zondag avond! Ja resizen aub
Sparky Highflow Clan Member 8 oktober 2010 #42 dat is mooi want ik moet eerst is uitzoeken hoe ik me pics nou op de site moet zetten
soppy Topic polluter 8 oktober 2010 #43 TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting kun je je foto uploaden en dan de 2e link hier gewoon in je post plakken.
TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting kun je je foto uploaden en dan de 2e link hier gewoon in je post plakken.
N Nils Highflow Clan Member 10 oktober 2010 #44 Foto van Blackruby is vandaag ingezonden, is dat niet te laat?
MrGiorgio De Planner 10 oktober 2010 #48 Ik vind het erg leuk die wedstrijdjes op Highflow, en deze vooral ook omdat ik nu eens niet te laat was. Ik heb erg leuke inzendingen gezien. Maar inderdaad moge de beste winnen!
Ik vind het erg leuk die wedstrijdjes op Highflow, en deze vooral ook omdat ik nu eens niet te laat was. Ik heb erg leuke inzendingen gezien. Maar inderdaad moge de beste winnen!
Dark-NighT New member 12 oktober 2010 #51 Still nothing! Ik heb geduld, maar ben wel erg benieuwd naar de uitslag, zal geen makkelijke keuze zijn.
Still nothing! Ik heb geduld, maar ben wel erg benieuwd naar de uitslag, zal geen makkelijke keuze zijn.
Homienator New member 12 oktober 2010 #53 No stress boys ^^ De prijzen zullen niet weglopen,rollen kan misschien wel indien er lian li wheels onder steken :O
No stress boys ^^ De prijzen zullen niet weglopen,rollen kan misschien wel indien er lian li wheels onder steken :O
Bullus New member 13 oktober 2010 #56 Om het wat makkelijker te maken :040: Mickey burger, gefreesd met highflow cooling Laatst bewerkt: 27 oktober 2010
dopestuff Moderator Forumleiding 13 oktober 2010 #57 moet je wel maken met de 4 assige freesmachine bullus (ga er vanuit een computergestuurde want op de hand duurt het wel erg lang )
moet je wel maken met de 4 assige freesmachine bullus (ga er vanuit een computergestuurde want op de hand duurt het wel erg lang )