• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Mmmh je hebt daar helemaal gelijk in! Act IV was idd VEEL korter dan alle anderen. Sub bosses waren Pfff in een twee drie gedaan. Het spel is eigenlijk SUPER LANG omdat de maps random zijn. Alsook de secondary quests. Ik heb het spel minstens 3 x uitgespeeld en nog altijd niet alle grotten of quests gedaan. Vindt ik wel erg positief =) replay value gaat daardoor fel naar omhoog. Alles ontdekken en de tijd nemen is echt zalig! Neem je tijd maar ! Is belangrijk. Ik moet wel toegeven dat ik nogal rush naar level 60 en hogere moeilijkheidsgraden. Juist voor de loot. Ik kan nu maar zeer weinig spelen (examens / tentamens) maar als je wilt kunnen we altijd is samen spelen nadien! Alhoewel ik maar 3 characters heb =/ een monk van 22 denk ik en dan barbaar van lvl 52...maar als je wel wilt zullen we een oplossing vinden ^^ voor het ogenblik profiteer er goed van ik vind het een prachtig spel!

Terug
Bovenaan