Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
aah k =D aangezien ik hier nieuw ben ^^" ken ik niemand en dus wist ik niet dat men daarvoor de chat gebruikte. Maar een topic hebben is altijd leuk ! vooral als men een specifieke klasse nodig heeft ofzo =) who knows ?Wat vond U van het verhaal ? (ik gebruik alleen U omdat ik U niet ken ^^" als jullie liever dat ik altijd je gebruik dan ga ik dat ook doen, vindt het gewoon beter als men iemand nog niet goed kent)En Demon Hunter! ^^ zoveel mensen die ik ken spelen DH ! Leuke klasse heb ik gehoord, mijn DH is maar level 6. (Zo'n DPS klasse! In highere difficulty is DH echt OP.Mijn main is barbaar level 54 in Hell difficulty en ACT II. We zouden ook items kunnen wisselen als mensen daar interesse voor tonen.
aah k =D aangezien ik hier nieuw ben ^^" ken ik niemand en dus wist ik niet dat men daarvoor de chat gebruikte. Maar een topic hebben is altijd leuk ! vooral als men een specifieke klasse nodig heeft ofzo =) who knows ?
Wat vond U van het verhaal ? (ik gebruik alleen U omdat ik U niet ken ^^" als jullie liever dat ik altijd je gebruik dan ga ik dat ook doen, vindt het gewoon beter als men iemand nog niet goed kent)
En Demon Hunter! ^^ zoveel mensen die ik ken spelen DH ! Leuke klasse heb ik gehoord, mijn DH is maar level 6. (Zo'n DPS klasse! In highere difficulty is DH echt OP.
Mijn main is barbaar level 54 in Hell difficulty en ACT II. We zouden ook items kunnen wisselen als mensen daar interesse voor tonen.