• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Desk Art

Mhe ik kan gewoon niet op mijn woorden komen met dit eind resultaat tis gewoon fucking nice!!!!!!!:eusa_clap::eusa_clap::eusa_clap:

Wel spijtig dat deze desk ook aan zijn eind is :(

Nu moet er wel iemand anders aan een desk beginnen who is up for the challenge ^^

Dank je en ja misschien is het wel spijtig maar ik ben toch ook wel heel blij want ik ben er al mee bezig vanaf december 2010. :D

SUpernice. Wat wordt next?

Dank je en nu is eerst ons huis toe aan wat modden. :D

Thats a secret :D!

:D

Bureau is al besteld ;)

Maar daar komt natuurlijk een apart topic over ;)

:D
 
Vandaag ook maar even mijn cpu een kleine overclock gegeven.Het is natuurlijk geen monster overclock maar toch wel 1ghz op stock voltage.

20 rondes met intelburntest op de high setting.Verdere stabiliteit zal blijken met het gebruik van games en dergelijke.Ik heb echt geen zin om een hele dag prime95 te gaan draaien.

clock1.jpg
 
Jeetje, nu al af :p

het is een bureau om trots op te zijn! Erg netjes geworden. Zou zelf alleen wat vierkantere (is dat een woord :S) speakertjes gebruiken, dan wordt het net wat strakker i.m.o.

Verder helemaal niets op aan te merken. Ik moet denk ik ook maar terug komen op mijn standpunt dat wit het mooiste is. Dit ziet er ganz geil uit :D
 
zelfde muis als mij!

Anyway, zeer mooie eind resultaat, hopen dat je er lang van zult genieten! :)

Dank je en ik ga er zeker lang van genieten.

Jeetje, nu al af :p

het is een bureau om trots op te zijn! Erg netjes geworden. Zou zelf alleen wat vierkantere (is dat een woord :S) speakertjes gebruiken, dan wordt het net wat strakker i.m.o.

Verder helemaal niets op aan te merken. Ik moet denk ik ook maar terug komen op mijn standpunt dat wit het mooiste is. Dit ziet er ganz geil uit :D

Bedankt voor je compliment en dat van die boxen hoor ik meer.Om eerlijk te zijn is er maar weinig keuze in 2.0 setjes met een fatsoenlijk vermogen.
 
Je kan voor boxen kijken naar twee losse studiomonitortjes. Bijvoorbeeld een KRK RP5 Rokit G2 (€150/st) of als je geld hebt een setje Genelec 6010A's (€195/st).
Maar een wat goedkopere en prima klinkende oplossing is een setje ESI nEar05 (€169/paar). En dat zijn allemaal vierkante speakers ;) Al weet ik niet of die ook op je steuntjes gaan passen :S
 
Je kan voor boxen kijken naar twee losse studiomonitortjes. Bijvoorbeeld een KRK RP5 Rokit G2 (€150/st) of als je geld hebt een setje Genelec 6010A's (€195/st).
Maar een wat goedkopere en prima klinkende oplossing is een setje ESI nEar05 (€169/paar). En dat zijn allemaal vierkante speakers ;) Al weet ik niet of die ook op je steuntjes gaan passen :S

Die gaan niet op de steuntjes passen. :S

Geen idee of het klinkt, ergens twijfel ik er flink aan, maar het zou wel passen qua kleur.
De 2.0 Speaker Set Purephonic 20 Watt Red.

Die heb ik dus ook bekeken maar die zijn maar 5 watt geloof ik.Ik doe het verlopig wel met deze.
 
Update.

Om het helemaal af te maken heb ik gisteren avond een fotograaf op bezoek gehad.De fotograaf sponsort mij deze foto's.

Bannerpuurisa.jpg


website

Bij deze bedankt Isabelle.

Pictures by night met witte verlichting.

nightw8.jpg


nightw7.jpg


nightw6.jpg


nightw5.jpg


nightw4.jpg


nightw3.jpg


nightw2.jpg


nightw1.jpg



Pictures by night met blauwe verlichting

night1.jpg


night2.jpg


night3.jpg


night4.jpg


night5.jpg


night6.jpg


night9.jpg


night8.jpg


Nu is het wat mij betreft helemaal af en ik ben helemaal happy met het eindresultaat.Veel kijk plezier zou ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Heb het begin gezien een paar maanden terug en was het daarna vergeten, zat toevallig weer eens te kijken, maar het resultaat mag er echt wel zijn. Echt mooi afgewerkt! En ook nog eens ruimtebesparend zeg. :023: :023: :023:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Quint0sz Quint0sz - Quint - Flat desk PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
Dave-V 2 pc desk build, audio ruis. Problemen & Oplossingen 13
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
P Desk-case advies Cases en Modding 2
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
JaPeMo JP[D]: Ikea Jerker PC Desk.... Gallery & Build Logs 22
B Desk XXL Gallery & Build Logs 7
B Desk icm tube res Waterkoeling 7
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
Freddy Vector Desk / Bureau behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
B Desk pc design eerst in karton maken. Cases en Modding 1
B Bouli - Patrick Boelhouwer - Bouli's PC / Bouli's Desk Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
CDA441 The Desk Rev 2.0 Gallery & Build Logs 106
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
CDA441 Project: The Desk Gallery & Build Logs 178
R Nieuwe Build: JeMi Desk Gallery & Build Logs 11
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
Fuwa Fuwa Fan Art~ Algemene Discussies 6
Fuwa Fuwa FuwaFuwa's drawing art Algemene Discussies 28

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan