• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Desk Art

De tray voor het reservoir is gespoten en gemonteerd dus klaar.

De kale tray.

restray1.jpg


Het chroom nikkel plaatje voor de achterzijde van H20.

restray2.jpg


Vervolgens het plaatje gemonteerd.

restray4.jpg


De led strip van wwwicked gemonteerd.

restray5.jpg


De achterzijde van de tray.

restray6.jpg


Toen was het reservoir aan de beurt.

restray7.jpg


De tray aan de voeding gehangen en dit is het resultaat.Zoals het eruit ziet zal het geen probleem zijn om de feser one uv red koelvloeistof op te doen lichten.

restray10.jpg


restray9.jpg


restray8.jpg


Ik heb ook nog een lichtbakje gemaakt wat ik achter H2O kan bevestigen maar het chroom nikkel lijkt me toch mooier.

Dit was het weer voor vandaag.
 
Het ruit gedeelte plus de scharnieren gaf me niet echt een bevredigend gevoel en dan zit er maar 1 ding op,alles weggooien en opnieuw beginnen en ik moet zeggen nu heb ik er het juiste gevoel bij.Alles is demontabel zoals de rest wat in de desk komt.

Omdat het anders een heel lang verhaal ging worden alvast een kleine inleiding.Ik heb wat rvs koker profiel uit het rek gepakt en ben gaan zagen de tekening zat in mijn hoofd dus zagen maar.Vervolgens heb ik het raamwerk voor de ruit aan elkaar gelast en heb ik de koker voor de scharnieren samengesteld.

Toen alles uitgemeten en zo zag het eruit.

snier3.jpg


Vervolgens heb ik de demontabele scharnieren gemaakt.

snier2.jpg


Toen waren de kokertjes voor de gasveren aan de beurt.

snier1.jpg


De gasveren uitgemeten en de kokertjes op het raamwerk van de ruit gelast.

snier4.jpg


snier5.jpg


Tijd om alles te gaan monteren.

snier6.jpg


snier7.jpg


snier8.jpg


snier9.jpg


Het eindresultaat.

snier10.jpg


snier11.jpg


snier12.jpg


snier13.jpg


snier14.jpg


Het resultaat mag er zijn en het belangrijkste van alles is dat ik er het juiste gevoel bij heb.Nogmaals ik wil straks niet voor mijn desk zitten en denken had ik dat maar anders gedaan.

Dat was het dan weer voor vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Vond het jammer dat je bij de vorige versie tegen de scharnieren aan keek, dit is echt stukken beter!
En even op de feiten vooruit lopend, dit gaat er met een kleurtje echt mooi uitzien!
 
Kijk dat zijn nou goede berichten! Vraag wel om een coating van twee lagen ;)
en daar wil ik aan toevoegen, laat er ook een blanke lak over coaten, het voordeel hiervan is, mocht je de poedercoat beschadigen, dan beschdig je de lak en blijft de kleur kleurvast zeg maar.
2 lagen coat bestaat uit 1 laag primer en 1 laag kleur, dus na de beschadiging zie je de primer...de lak erop is dan de eerste beschermer, (wijze les van mijn coater, als hij liegt lieg ik ook)
ik neem aan dat het wel duidelijk is maar uiteindelijk is de keus aan jou!

greetz dio
 
en daar wil ik aan toevoegen, laat er ook een blanke lak over coaten, het voordeel hiervan is, mocht je de poedercoat beschadigen, dan beschdig je de lak en blijft de kleur kleurvast zeg maar.
2 lagen coat bestaat uit 1 laag primer en 1 laag kleur, dus na de beschadiging zie je de primer...de lak erop is dan de eerste beschermer, (wijze les van mijn coater, als hij liegt lieg ik ook)
ik neem aan dat het wel duidelijk is maar uiteindelijk is de keus aan jou!

greetz dio

Van de primer en de laag kleur wist ik maar die van de blanke lak niet .Bedankt voor de tip.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Quint0sz Quint0sz - Quint - Flat desk PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
Dave-V 2 pc desk build, audio ruis. Problemen & Oplossingen 13
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
P Desk-case advies Cases en Modding 2
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
JaPeMo JP[D]: Ikea Jerker PC Desk.... Gallery & Build Logs 22
B Desk XXL Gallery & Build Logs 7
B Desk icm tube res Waterkoeling 7
S Hulp desk mod Cases en Modding 11
Freddy GEVONDEN: Modwerk aan voet platen van mijn Cross Desk Gevonden 3
Freddy Vector Desk / Bureau behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
N Cross Desk, glas sterk genoeg voor Eyefinity monitor set (45kg)? Cases en Modding 6
Hightower the desk by Hightower Gallery & Build Logs 535
P [Buildlog in-progress] Cross Desk Gallery & Build Logs 41
Freddy Freddy's Cross Desk :) Gallery & Build Logs 373
B Desk pc design eerst in karton maken. Cases en Modding 1
B Bouli - Patrick Boelhouwer - Bouli's PC / Bouli's Desk Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
Anthares Even een introductie. Anthares, Michiel, desk-based computer Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
CDA441 The Desk Rev 2.0 Gallery & Build Logs 106
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
H Even voorstellen, Haraldje - ROG DESK - Harald de Vries Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
CDA441 Project: The Desk Gallery & Build Logs 178
R Nieuwe Build: JeMi Desk Gallery & Build Logs 11
L Liahkim - Youri - Thermaltake GT10 en binnekort Cross desk van RH! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 20
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
Fuwa Fuwa Fan Art~ Algemene Discussies 6
Fuwa Fuwa FuwaFuwa's drawing art Algemene Discussies 28

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan