Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanmorgen ben ik weer aan het werk gegaan met de tray voor het mobo.
Ik heb het atx gaten patroon uitgezet en vervolgens heb ik ze geboord en getapt en de standoffs geplaatst.
Omdat ik alles in de bak geschroeft wil hebben heb ik 4 plaatjes geknipt en er gaten ingeboord voor de rvs puntlasmoeren en heb ik vervolgens de moeren gelast.
Toen heb ik de plaatjes in de tray van het mobo gelast en een rvs staafje ter ondersteuning.
Alles mooi afgeslepen en meteen alles geschuurd en alle schroefdraad afgeschermd met boutjes.Klaar om te spuiten.
De binnenkant van de bak wordt mat zwart satijn.
Voor het resultaat het mobo er maar even opgeschroefd.
En tot slot heb ik de afdek kapjes voor de casefans gelast.
Ik weet niet of het al iemand is opgevallen maar ik denk dus dat het tobo en de muis de scharnieren gaan raken en dat wil ik voorkomen.Ik ga dus custom scharnieren maken die vlak zijn met de ruit en de afdekplaat voor de achterkant want het zou zuur zijn als de desk dadelijk klaar is en ik tegen dat probleem aanloop.Ook vindt ik de scharnieren niet echt mooi bij het geheel passen.2 vliegen in 1 klap lijkt me.
Vandaag heb ik dus al een tekening gemaakt van de scharnieren en een programma voor de lasersnijmachine.Deze week even snijden en van het weekend fixen.