• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

DemciFlex Fanfilters

argon

New member
Ik zag deze net in een project. Het zijn fanfilters die vast blijven zitten met behulp van magneten. Dus geen schroeven of wat dan ook nodig. Ze zijn in verschillende maten (en kleuren) te verkrijgen. Kan HighFlow deze toevoegen aan hun assortiment?
Ik ben zelf geintresseerd in de standaard zwarte 120 en 140 mm filters.
Link:
DemciFlex
 
Aha, Ik heb ze over het hoofd gezien in de shop daarnet. De vierkante wil ik het liefst. Kosten die evenveel als de ronde? (heb ze nog niet direct nodig hoor)
Bedankt voor de snelle reactie!
 
Zou er ook een Corsair Obsidion 800D Top Dust Filter leverbaar zijn?
Ik wil de fan oriëntatie op het rad bovenin omdraaien om zo een positieve luchtdruk te creëren in de kast.

- Naam product: Corsair Obsidion 800D Top Dust Filter
- Naam fabrikant: DEMCIflex
- Omschrijving product: custom filter voor bovenkant Corsair 800D
- Link/URL naar website van de fabrikant + pagina van het product: Corsair Computer Dust Filter Top
- Link/URL naar Reviews van het product: deze niet zo snel kunnen vinden
- Adviesprijs en eventueel een link naar het productpagina bij andere shops: zie o.a.
- Foto's van het product: foto's
- Overige informatie: bovenstaand is wel genoeg?

a168.jpg
 

Bijlagen

  • ffi-99.jpg
    ffi-99.jpg
    23,5 KB · Weergaven: 4
Bedankt voor de snelle reactie.

:freddy:

Dan blijf ik nog even verder zoeken.

edit: ik ga eens proberen bij demciflex zelf direct te bestellen:praygod
 
Laatst bewerkt:
Hum jammer, omdat het stil bleef heb ik net een paar dagen terug al een top, front en back filter van deze Air 540 set besteld bij DEMCIflex. Ik zou nog wel de andere filters (Side + Bottom + Rear (L) + Rear Bottom + Rear Top) van deze set er bij willen kopen. Dus mochten die ook nog los in de shop komen te staan dan ga ik die zeker nog bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht wel een idee om de tekst in de shop aan te passen:

It can be ordered as a kit or as individual filters, depending on your setup. To see individual filters, please click on the Air 540 option on the side menu.
 
Ik heb gister een stel DEMCIFlex filters binnen gekregen en ze zien er zeer goed uit en zullen ook zeer goed werken tegen stof. Maar wat mij opvalt is dat na het plaatsen van de filters de luchtstroom behoorlijk verminderd, ik denk misschien zelfs wel met 50%. Wat is jullie ervaring hierin ??
 
Ik heb gister een stel DEMCIFlex filters binnen gekregen en ze zien er zeer goed uit en zullen ook zeer goed werken tegen stof. Maar wat mij opvalt is dat na het plaatsen van de filters de luchtstroom behoorlijk verminderd, ik denk misschien zelfs wel met 50%. Wat is jullie ervaring hierin ??

Inderdaad, vooral als er voor de fans mesh of geperforeerd paneel ook nog in de weg staat.

Maar goed, ze vangen bijna alle stof en zijn makkelijk schoon te houden.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan