Mobomonster
Member
Oi!
Ik ben opzoek naar een klein netbookje, om mijn grote oude Inspiron 1520 mee te vervangen. Het bakbeest wordt zwaar, en begint zowaar ouderdomsverschijnselen te krijgen.
10.1" is een prima maatje, gewoon om in de damestas mee te sleuren en toch te kunnen interneppen, en wordbestandjes vol typen
Nu heb ik deze 2 op het oog:
- Dell Mini10
- Sony Vaio W-serie
Zelfde processor, ongeveer de zelfde specs.
Voordelen Dell:
- Wordt een extern DVD station bijgeleverd
- Keuze in kleurtjes
- Gunstige prijs
Voordelen Vaio:
- WAN & Bluetooth
- Afwerking/uiterlijk
- Keuze mogelijk in schijfruimte
Wie-o-wie heeft ervaringen met Sony Vaio (ik nog niet) en/of wie kan mij vertellen waarom ik die of deze juist wel of niet moet kiezen?
De prijzen liggen redelijk bij elkaar, de Dell is wat goedkoper, maar de Vaio heeft weer WAN & Bluetooth als extraatje.
:106:
Ik ben opzoek naar een klein netbookje, om mijn grote oude Inspiron 1520 mee te vervangen. Het bakbeest wordt zwaar, en begint zowaar ouderdomsverschijnselen te krijgen.
10.1" is een prima maatje, gewoon om in de damestas mee te sleuren en toch te kunnen interneppen, en wordbestandjes vol typen
Nu heb ik deze 2 op het oog:
- Dell Mini10
- Sony Vaio W-serie
Zelfde processor, ongeveer de zelfde specs.
Voordelen Dell:
- Wordt een extern DVD station bijgeleverd
- Keuze in kleurtjes
- Gunstige prijs
Voordelen Vaio:
- WAN & Bluetooth
- Afwerking/uiterlijk
- Keuze mogelijk in schijfruimte
Wie-o-wie heeft ervaringen met Sony Vaio (ik nog niet) en/of wie kan mij vertellen waarom ik die of deze juist wel of niet moet kiezen?
De prijzen liggen redelijk bij elkaar, de Dell is wat goedkoper, maar de Vaio heeft weer WAN & Bluetooth als extraatje.
:106:
Laatst bewerkt: