H Hendrik39 New member 9 maart 2021 #1 Heeft iemand verstand van deepfake en hoe je dat kunt downlouden. Ik wil het gebruiken voor mooie landschappen creaeren, zou dat mogelijk zijn. Groetjes Hendrik
Heeft iemand verstand van deepfake en hoe je dat kunt downlouden. Ik wil het gebruiken voor mooie landschappen creaeren, zou dat mogelijk zijn. Groetjes Hendrik
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 9 maart 2021 #2 Deepfake is de gangbare term voor gezichten/mensen niet voor landschappen. Nvidia heeft wel een deeplearning/AI demo voor landschappen maar of je er wat aan hebt. nvidia-research-mingyuliu.com
Deepfake is de gangbare term voor gezichten/mensen niet voor landschappen. Nvidia heeft wel een deeplearning/AI demo voor landschappen maar of je er wat aan hebt. nvidia-research-mingyuliu.com
H Hendrik39 New member 10 maart 2021 #3 dankje kan ik ook bevoorbeeld een wandel film er mee maken als of ik in 360 door de natuur loop groetjes Hendrik
dankje kan ik ook bevoorbeeld een wandel film er mee maken als of ik in 360 door de natuur loop groetjes Hendrik