Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zolang de pomp direct na het reservoir komt maakt de rest van de volgorde niet uit. Het is beter om een zo kort mogelijke loop te hebben en dat er geen knikken in de slang komen.
Ik ben druk bezig om mijn nieuwe pc met waterkoeling samen te stellen en te bouwen. Het is een modulaire pc. Een 915F (onderop), de 925 (main unit, in het midden) en de 915F, bovenop. In elke 915 komen 2 radiatoren te hangen (zie voor de specificatie van mijn pc het eind van dit bericht. De pomp die gebruikt wordt is een D5 photon 270, waar het reservoir aan vast zit. Het verschil tussen het hoogste en het laagste punt is net geen meter. Highflow heeft mij al aangeraden om een tweede D5 pomp aan te schaffen.
In de loop moeten de CPU, Videokaart, VRM en de RAM worden opgenomen.
Kunnen jullie mij helpen met de goede volgorde voor de WC-loop?
Alvast bedankt voor de reacties
Cheers,
Moreno
MOBO: Asus Maximus VII Formula CPU: Intel i7 4790K MEM: Mushkin 16 GB 2400mhz VGA: Asus GTX 780 poseidon HDD1: Samsung SSD EVO 250 GB (2x) HDD2: WD Blue 1 TB OPT1: LG 24GHNS PSU: Cooler Master v850w CASE: Stacker 935 + Stacker 915F OS: Windows 8.1 MON: BenQ XL2420Z Black KB: Logitech G15 MOUSE: Logitech G502 SPRS: Logitech Z506 INET: Ziggo, upload: 17,40mbps - download: 40,71mbps
Ja de d5 photon komt in het middelste unit te hangen en de 2e pomp komt of op de bodem van de 925 of als het past op de bodem van de onderste 915, maar dit hangt af van de dikte van de fans.