Dit bijvoorbeeld...
Hoe verwachten ze dat je het au serieus neemt.
Ironisch ??? wat past er niet in dit beeld ?
Voor minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open Vld) is het alle hens aan dek. De nieuwe maatregelen zijn nodig om te vermijden dat ‘een tweede gigantische golf ons land treft. Crush the curve.’ Dat zei de minister na afloop van de Nationale Veiligheidsraad aan VTM Nieuws.
www.demorgen.be
Dagelijks naar je werk vertrekken met echt nauwe verbinding . En telkens politie controle aan je been te krijgen met de vraag naar waar gaat u mijnheer? Heb mijn werkkledij aan ik weet niet? Naar de kerk mischien ?
Begrijp mij niet verkeerd vind het erg voor de nabestaande van de dodelijke slachtoffers. Maar zoals ik al heb laten horen wat met het gevecht met andere fatale ziektes ?
Hoor je niets meer over.
Eind vorig jaar is er een heel dierbaar persoon overleden aan een andere longziekte. Het ziekenhuis heeft hem aan zijn lot overgelaten omwille van de opkomende epedemie...
Ook blijkbaar kinderen met een serieuze aandoening worden opzij geschoven wegens niet levensbedreigend dus niet essentieel. Laten lijden dus en hopen dat het goed komt.